مهر امسال؛ گزارش عملکرد «ام جی» منتشر می شود

پرشین خودرو: مدیران شرکت صنعت خودرو آذربایجان اعلام کردند این شرکت بنا دارد تا برنامه های آتی خود نسبت به عرضه تولیدات جدید و گزارش عملکرد شرکت در خصوص خودروهای ام جی در 6 ماهه نخست سال را منتشر کند.

به گزارش پرشین خودرو، در حالی که به نظر می رسید خودروسازان چینی رسم رفتن را بلد نیستند تحریم های سفت و سخت دولت محافظه کار و راست افراطی آمریکا موجب شد، چینی ها نیز بار سفر از صنعت خودرو ایران را بربندند.

حال در شرایطی که بسیاری از شرکتهای عرضه کننده خودروهای چینی برنامه خروج از صنعت خودرو ایران را پی ریزی کرده اند اما شرکت صنعت خودرو آذربایجان قصد دارد در بازار ایران بماند.شرایط تحریمی کشور و عدم فعالیت خودروسازان بزرگ در ایران موجب شد که خودروسازان چینی به بازار ایران وارد شوند.

موضوعی که هر چند با انتقاد بسیاری از کارشناسان همراه بود اما همین موضوع موجب شد تا بازار خودرو کشور که از تنوع بسیار کم در محصولاتش رنج می برد بتواند خودروهایی متفاوت را در دسترس مشتریان ایرانی قرار دهد. موضوعی که سبب شد، چینی ها بتوانند با استفاده از این موضوع، بخشی از مشتریان بازار ایران را جذب کنند.

شرایط تحریمی کشور و عدم فعالیت خودروسازان بزرگ در ایران به دلیل سیاستهای سختگیرانه آمریکا آسیبهای جدی به صنعت خودرو کشور وارد کرد. موضوع تجربه شده ای که با زیرپا گذاشتن برجام بار دیگر آسیب جدی را متوجه صنعت خودرو کشورمان نموده است. حال در شرایطی که تحریم های این دوره آمریکایی ها سخت تر از گذشته شده است و شرکت های خودروساز بزرگ جهان که فعالیت جدی در بازارهای مختلف دارند، مجبور به تبعیت از این سیاستها هستند این موضوع مطرح شد که چینی ها نیز قصد خروج از بازار ایران را دارند. دلیل این مساله نیز تلاش جدی خودروسازان این کشور برای حضور در بازار آمریکا است.

 

ام جی



در شرایطی که زمزمه ترک خودروسازان چینی بر سر زبان ها است شنیده ها حاکی از آن است که شرکت صنعت خودرو آذربایجان قصد دارد با همکاری شرکای جدید سهم خود در بازار ایران را گسترش دهد و به زودی محصولات جدید خود را روانه بازار کشور خواهد کرد.

در همین راستا طی تماس با مدیران شرکت صنعت خودرو آذربایجان اعلام شد این شرکت بنا دارد تا برنامه های آتی خود نسبت به عرضه تولیدات جدید وگزارش عملکرد شش ماه اول سال 98 خود در رابطه با خودروی ام جی 360 ، را در هفته نخست مهرماه از طریق رسانه ها به اطلاع عموم برساند.
 

کد خبر 116291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    5 0
    شما فعلا تعهدات باقیمانده ام جی رو نپیچون.. خودروی جدید پیش کش!! فرمول برون رفت از تحریم؟ سر مشتری قبلی ها رو زیر آب کن.. ماشین جدید رو به قیمت 4 برابر بفروش
  • حسن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    4 0
    دمتون گرم. حالا پس هر خودروسازی بیاد ادعا کنه ما میتونیم به تعهداتمون عمل کنیم شمام میگین آره درسته؟! واقعیت چیز دیگه ای هست، واقعیت تجمعات هر هفته ما حواله داراست که به نتیجه که نمیرسه هیچ نماینده هامونم با دروغ و دغل بازداشت کردن که کمتر اعتراض کنیم. دمتون گرم واقعا چشمتونو به حق ما حواله دارا میبندین و دروغهای اونا رو بی هیچ سند ومدرکی و صرفا با ادعای خودشون اینجوری بزرگنمایی میکنید!....
  • علیرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    4 0
    فرمول جدیدشون را بهمن 97 در یک جدول کذایی ارایه کردن و تعهدبه تحویل نمودند تا حواله دارها را از شکایت منصرف کنند و حواله دار ها هم اعتماد کردند. نتیجه این اعتماد عدم انجام تعهدات اولیه یعنی تحویل 100 روزه و عدم انجام تعهدات ثانویه بود. حالا ادعا میکنید که میخواد فرمول جدید ارایه کنه!. هیچ عقل سلیمی مجدد گول این شرکت را نمیخوره. اصل مطلب اینه که شرکت تخلف کرده و بدون ثبت قطعه به میزان لازم پیش فروش قطعی نموده که این خلاف دستورالعمل وزارت صمت هستش و پس از دریافت وجوه نقد از مردم و تاخیر فراوان بدلیل حذف ارز دولتی و یا هر مشکل دیگری غیر از تحریم اعلام کرده که هیچ خودرویی نداره. این شرکت باید پاسخگوی تخلفاتش باشه.
  • محمود فرازمن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    5 0
    چرا خبر کذب منتشر میکنید آذویکو هنوز به تعهداتش در قبال ۴۰۰۰ حواله دار عمل نکرده و هر روز یه دروغ تازه میگه
  • پرهام ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    8 0
    باز هم لابی گری با ؟؟؟ و باز هم زمان خریدن و باز هم سر کار گذاشتن حواله داران بیچاره و این داستان ادامه دارد ... خداروووشکر!!!
  • محسن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
    0 0
    از اداره تعزیرات حکومتی میخوام که به فکر ما حواله دارها باشد و هرچه زوتر حکم صادرکند به خدا خسته شدهایم از این همه ناعدالتی
  • محسن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    0 0
    خدا انشاء الله شمارا به راه راست هدایت کند. که خون حواله داران را در شیشه کرده اید.