پورشه و بوئینگ یک ماشین پرنده عمود پرواز می سازند!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی پورشه برای پیوستن به جمع تولید کنندگان وسایل نقلیه پرنده، یک تفاهم نامه همکاری با کمپانی هواپیمایی بوئینگ امضا کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، باتوجه به گفته های بوئینگ، این تفاهم نامه پروژه های تحرک هوایی شهری و گسترش ترافیک هوایی شهری را بررسی می کند و پروژه مشترک آنان با شرکت خودروسازی پورشه نیز بر روی طراحی و ساخت یک خودروی شخصی پرنده متمرکز شده است و موارد بالقوه بازار و همچنین موارد احتمالی آینده را مورد بررسی قرار می دهد. این دو کمپانی همچنین به دنبال طراحی و ساخت یک وسیله نقلیه با قابلیت نشست و برخواست به صورت عمودی خواهند بود که در حال حاضر تنها یک ایده اولیه به شمار می رود.

در این بین کمپانی خودروسازی پورشه نقش بسیار مهمی در توسعه مدل های خودرو دارد، زیرا هم شرکت خدمات مهندسی پورشه و هم استودیو طراحی پورشه به کمک مهندسین بوئینگ خواهند آمد.

 

بویینگ



در بیانیه ای مدیرعامل کمپانی بوئینگ اعلام کرد که این همکاری بر تلاش های ما برای توسعه یک اکوسیستم جدید تحرک ایمن و کارآمد متکی است و فرصتی برای بررسی پیشرفت یک وسیله نقلیه شهری هوایی با یک پیشرو در صنعت خودروسازی فراهم شده است. پورشه و بوئینگ مهندسی دقیق، سبک و نوآوری را برای تسریع در توسعه تحرک هوایی شهری سراسر جهان بکار خواهند گرفت.

مطمئنا تحرک هوایی با استفاده از وسایل نقلیه شخصی در آینده رشد چشمگیری خواهد داشت و مطالعه اخیر کمپانی خودروسازی پورشه نشان می دهد که بازار تحرک هوایی شهری پس از سال 2025 میلادی به طور قابل توجهی رشد خواهد کرد و حمل و نقل زمینی انعطاف پذیری بیشتر و هزینه کمتری برای کاربرانش خواهد داشت.

درحالی که این همکاری هنوز در مراحل اولیه خود است، اما شرکت چندین تصویر گرافیکی از یک هواپیمای کوچک لوکس و جذاب با بال های کوتاه و طراحی منحصربه فرد منتشر کرده است. این مدل همچنین دارای بدنه ای براق با پنجره های بسته است که به نوعی چشم انداز آینده این پروژه برای تحرک هوایی را نشان می دهد.

کد خبر 117276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha