تویوتا ضمانت باتری های خود را به 10 سال افزایش داد!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی تویوتا به منظور جلب اعتماد مشتریان، ضمانت باتری محصولات خود را به 10 سال و یا 150 هزار مایل افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با پیشرفت های چشمگیر تکنولوژی، دنیای خودرو هم توانسته از این فرصت استفاده کرده و تجهیزات خود را بهتر و قوی تر از قبل ارائه دهد. همچون ذخیره کننده های انرژی و یا همان باتری وسایل نقلیه هیبریدی، پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی که شاید تا چند سال پیش حرفی برای گفتن نداشتند و حالا نسل های جدید آنان می توانند محدوده حرکت بسیار بالایی برای کاربران خود بدون استفاده از سوخت های فسیلی و تولید گازهای آلاینده داشته باشد و همین موضوع باعث شده تا اعتماد به این دسته از وسایل نقلیه روز به روز بیشتر شود، اما در بازاری که تمامی خودروسازان بزرگ جهانی در تلاش هستند تا سهم خود را افزایش دهند، برای بقا و داشتن سهم بیشتر چه کاری باید انجام داد؟

 

تویوتا



در رابطه با این موضوع کمپانی خودروسازی تویوتا یک راه کار بسیار موثر ارائه کرده است و آن هم افزایش مدت زمان گارانتی ذخیره کننده های انرژی وسایل نقلیه هیبریدی خود است تا مشتریان جدید این شرکت بابت استفاده از محصولات تویوتا خیالشان راحت باشد.

پیش از این کمپانی خودروسازی تویوتا مجموعه باتری های وسایل نقلیه هیبریدی خود را به مدت 8 سال و یا 100 هزار مایل ضمانت کرده بود، اما حالا این ضمانت به 10 سال و یا 150 هزار مایل (241.4 هزار کیلومتر) افزایش پیدا کرده است تا مشتریان بیش از پیش خیالشان از بابت رانندگی با محصولات تویوتا راحت باشد. هرچند کلیه خودروهای برقی، پلاگین هیبریدی و همچنین خودروهای هیدروژنی تویوتا نیز گارانتی جدید را دریافت خواهند کرد و بدان معنا خواهد بود که جدیدترین مدل های تویوتا پریوس، پریوس پرایم، کرولا هیبریدی، کمری هیبریدی، تویوتا راوفور هیبرید، آوالون هیبرید، هایلندر هیبرید و یا حتی خودروی هیدروژنی تویوتا میرای دریافت کننده ضمانت نامه جدید تویوتا هستند.
 

کد خبر 117316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha