از خاورمیانه یک خودروی هایپرکار بر می خیزد! + تصاویر

پرشین خودرو: شرکت تازه تاسیس عجلانی موتورز با صرف 5 سال زمان و کار نامحسوس و کاملا محرمانه، تا ماه آینده قصد معرفی یک خودروی هایپرکار را دارد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با گذشت سال ها، بسیاری از استارت آپ های خودرو شانس خود را در بخش طراحی و ساخت یک خودرو امتحان کردند، اما تعداد بسیار کمی از آنان موفق بوده اند، همچون "عجلانی موتورز" که می خواهد یک خودروی هایپرکار بسازد و البته در تلاش خود گویا موفق بوده است.

این برند با تاسیس "بشار عجلانی" به عنوان یکی از طراحان خودرو، اولین محصول خود را در نمایشگاه بین المللی 2019 شهر دبی و در تاریخ 12 نوامبر معرفی خواهد کرد و احتمالا نام آن "دراگون" یا همان "اژدها" خواهد بود. طبق گفته منابع خبری این خودروی هایپرکار به مدت 5 سال در دست توسعه و ساخت بوده و هنوز هم ساخت نسخه نهایی آن کار دارد، ولی خب می توان گفت که در حال حاضر به نتایج خوبی رسیده اند و انتشار تصاویری پیش نمایش از آن خبر از موفقیت این پروژه می دهد.

 

عجلانی موتور



بشار عجلانی طراح این خودرو می گوید که برای طراحی و توسعه این خودرو از خصوصیات ظاهری و همچنین خصوصیات رفتاری موجود افسانه ای "اژدها" الگوبرداری کرده است و هدف اصلی آنان از طراحی این اتومبیل هم می تواند امکان شرکت در مسابقات اتومبیلرانی باشد که به معرفی این برند کمک فراوانی خواهد کرد. طرح ما در 5 سال اخیر کاملا محرمانه دنبال شده است و در تاریخ 12 نوامبر برای اولین بار از آن رونمایی خواهیم کرد و به جهانیان نشان خواهیم داد که برند ما در چه جایگاهی ایستاده است و همچنین جایگاه بعدی ما کجا خواهد بود.

 

عجلانی موتور



در نگاه اول و باتوجه به تصاویر پیش نمایش، این اتومبیل ظاهری کاملا آینده نگر با گلگیرهای حجیم، ورودی بزرگ هوا در قسمت جلو، پیچیدگی خاص طراحی، خطوط تیز و ظاهری کارزماتیک خواهد داشت و به نظر می رسد که به عنوان یک خودروی "موتور میانی" با پیشرانه استاندارد بنزینی کار خود را دنبال کند. هرچند در حال حاضر "عجلانی موتورز" به دنبال سرمایه گذار برای پیشبرد این پروژه و اجرایی کردن آن در آینده است.

کد خبر 117335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha