تولید 700 دستگاه کامیون برای قرارگاه خاتم الانبیا‌ء

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه صنعتی ایران ‌خودرو از امضای قرارداد تولید 150 دستگاه کامیون بین ایران ‌خودرودیزل و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، فرشاد مقیمی، با اعلام این خبر گفت: این 150 دستگاه کامیون در چهار بازه تحویل قرارگاه خاتم می‌شود که 20 دستگاه آن در آذرماه و در فازهای بعد 30 دستگاه و 40 دستگاه و در فاز چهارم 45 دستگاه در اسفندماه امسال تحویل قرارگاه می‌شود.

وی که در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم‌نامه ساخت 150 دستگاه کامیون توسط شرکت ایران‌خودرودیزل برای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سخن می گفت، اظهار داشت: در خصوص این کامیون‌ها تا 85 درصد به خودکفایی رسیده‌ایم و این کامیون‌ها از نظر کیفیت، دوام و هزینه کم مورد استقبال است.

 



مقیمی افزود: سالانه می‌توانیم 25 هزار دستگاه از این کامیون‌ها را تولید کنیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: در تفاهمی مقرر شد 700 دستگاه کامیون توسط ایران‌خودرودیزل برای قرارگاه خاتم تولید شود که در گام اول 150 دستگاه کامیون تولید و عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین تفاهم‌نامه‌ای نیز در حاشیه دیدار امروز با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا داشتیم که شامل نوسازی وبازسازی ادوات و ماشین‌آلات قرارگاه است که در گام اول به صورت نمونه این کار را انجام می‌دهیم تا سپس در دستورکار قرار گیرد.

کد خبر 118124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha