جای خالی نرم افزار مدعی خدمات خودرویی در اپ استور ایرانی!

پرشین خودرو: یکی از نرم افزارهایی که به صورت گسترده در سطح شهر اقدام به انجام تبلیغات و معرفی خدمات خود کرده بود، در اپ استور ایرانی «بازار» قابل نصب نیست!

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در سال های اخیر و به واسطه فراگیر شدن گوشی های تلفن همراه هوشمند و اینترنت پر سرعت در میان اقشار مختلف، بازار اپلیکیشن های مبتنی بر تلفن همراه از رونق زیادی برخوردار شده است.

اپلیکیشن های موبایلی در هر حوزه ای وارد شده و به ارائه خدمات پرداختند و در برخی حوزه ها مانند حمل و نقل و گردشگری به موفقیت هایی بیش از حد تصور دست یافتند.

امروزه دیگر نمی توان حوزه ای را یافت که اپلیکیشن های موبایلی به آن ورود نکرده باشند. استقبال عمومی از اپلیکیشن ها در حوزه های مختلف بالاخص در حوزه های خدماتی از شدت بیشتری برخوردار بوده است و حوزه خدمات خودرو نیز در این میان بیشتر مورد توجه استارت آپ ها قرار گرفت.

تنوع برنامه هایی که خدماتی در حوزه خودرو ارائه کرده اند از تعداد انگشتان دو دست نیز فراتر رفته است و در این میان شرکت هایی پدید آمد که سعی کرده اند با یک دست بیش از یک هندوانه را بلند کنند.

 

پیت استاپ



یکی از شرکت هایی که با تبلیغات گسترده اپلیکیشن خود در تمام حوزه های خدمات مرتبط با خودرو ورود کرد، نرم افزاری به نام «پیت استاپ» بوده است.

این استارت آپ از معرفی تعمیرگاه تا کارواش و حمل و نقل را در اپلیکیشن خود گنجانده است، هر چند که یکی از کلیدی ترین خدمات این شرکت ها که همان امدادرسانی است تا به امروز در این برنامه فعال نشده است.

 

پیت استاپ



نکته جالب این استارت آپ اما از اینجا آغاز می شود؛ امکان دانلود نرم افزار پیت استاپ در اپ استور ایرانی " بازار " برای کاربران گوشی های اندروید فراهم نیست!

یعنی در شرایطی که کاربران با محدودیت استفاده از وبسایت های خارجی روبرو هستند، تنها می توانند این برنامه را از اپ استورهای خارجی ( که در دسترس نیست) مانند پلی استور دانلود و نصب کنند.

 

پیت استاپ



نکته عجیب دیگر اینکه بنا بر عدد درج شده در قسمت دانلودهای این اپ استور خارجی، تا کنون رقمی بیش از 1000 نفر اقدام به نصب این اپلیکیشن کرده اند که با توجه به تبلیغات گسترده پیت استاپ در سطح شهر تهران می تواند نوید دهنده شکست این پروژه باشد.

 

خبرنگار: فرشید آقاصفی

کد خبر 118201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha