بررسی کراس اوور «SWM»، مهمان جدید بازار خودرو ایران + جزئیات و تصاویر

پرشین خودرو: جدیترین خودرو بازار ایران در سگمنت کراس اوو در دو نسخه استاندارد و اسپرت برای تولید در سیف خودرو به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ماه های گذشته اخبار جسته و گریخته ای در رسانه های تخصصی خودرو منتشر شد که خبر از حضور یک برند جدید در شرکت مرتب خودرو به عنوان تولید کننده خودروهای بیسو، می داد.این اخبار هیچ گاه با تایید و تکذیب سیف خودرو به عنوان عرضه کننده خودروهای برند بیسو مواجه نشد.

در روزهای گذشته اما بازار و صنعت خودروی کشور که با تحریم های سنگینی مواجه است و هر روز خبری از ترک بازار ایران از سوی شرکای خارجی خودروسازان به گوش می رسد، با یک اتفاق خوشایند همراه بود.

 

گزارش تصویری کاملی از کراس اوور SWM G01 و SWM G01 F را اینجا ببینید



سیف خودرو از برند جدید این شرکت در «صنایع تولیدی مرتب» رونمایی و اعلام کرد خودروهای SWM در شبکه نمایندگی های این شرکت توزیع خواهد شد.

برند SWM را بشناسید

برند SWM یک شرکت ایتالیایی تولید کننده موتورسیکلت است که پس از عقد قرارداد با گروه «شینری» تولید و عرضه خودروهایی در سگمنت کراس اوور را برای بازار خودروی کشورهای آسیایی و آمریکای لاتین آغاز کرده است.

 

برند SWM



انجام طراحی خودروهای این برند به واسطه شرکت طراح مستقر در میلان ایتالیا موجب شده است تا لوگویی منقش به پرچم ایتالیا در جای جای این خودرو به چشم بیاید و گوشزد کننده پیشینه ایتالیایی این کراس اوور باشد.

 

برند SWM



کراس اوور SWM G01 در دو نسخه وارد بازار ایران شده است که تنها تفاوت هایی در ظاهر خودرو وجود دارد و هر دو خودرو از مشخصات فنی یکسانی بهره مند هستند.

G01 و G01 F دو مدلی است که در آینده نزدیک به صورت گسترده وارد بازار کشور می شود. G01 نسخه استاندارد این کراس اوور و G01 F نسخه ای است که با بهره گیری از کیت اسپرت ظاهر خشن تری را به نمایش می گذارد.

در بخش فنی خودروی چینی ایتالیایی SWM که در هر دو نسخه یکسان است، یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری نصب شده است که 156 اسب بخار با گشتاور 230 نیوتن متری را به کمک گیربکس 6 سرعته به چرخ های جلوی این خودرو منتقل می کند.

 

برند SWM



در بخش امکانات رفاهی و ایمنی نیز خودروی SWM از آپشن های مناسبی برخوردار است. در هردو نسخه این کراس اوور سقف پانورامیک، تریم داخلی چرم (چرم و جیر در G01 F)، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی راننده برقی با گرمکن و سردکن، استارت دکمه‌ ای، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باد لاستیک، چراغ روشنایی روز، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، تنظیم حالت رانندگی برای فرمان و حساسیت پدال گاز، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه تشخیص عابر پیاده و موجودات زنده، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ثبت وقایع، نور پردازی داخلی، سیستم تهویه اتوماتیک و نمایشگر TFT جلو آمپر با سه طرح گرافیکی وجود دارد که البته ممکن است در زمان عرضه خودرو به بازار به صورت رسمی تغییراتی از سوی شرکت سازنده در لیست آپشن ها و امکانات این کراس اوور اعمال شود.

 

برند SWM



بر اساس شنیده های خبرنگار پرشین خودرو، خودروهای این برند جایگزین تعهدات معوق برند بیسو خواهد شد که گویا اقداماتی نیز در این حوزه انجام شده است.

قیمت کراس اوور های SWM به صورت رسمی از سوی سیف خودرو اعلام نشده است.

کد خبر 118881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha