لبنان «کارلوس گوسن» را ممنوع الخروج کرد!

پرشین خودرو: درست یک روز پس از صحبت با رسانه ها در پی فرار کارلوس گون از ژاپن، دادستان لبنان شرایط ممنوع الخروجی برای کارلوس گون وضع کرد.

به گزارش پرشین خودرو و به نقل از "سی ان ان"، دادستان لبنان در روز پنجشنبه هفته گذشته حکم ممنوع الخروجی کارلوس گوسن را صادر کرده است. این ممنوعیت تقریبا یک هفته پس از آن صادر می شود که اینترپل اعلامیه ای به مقامات دولتی لبنان مبنی بر تحت تعقیب بودن کارلوس گوسن صادر کرده است.

 

کارلوس گوسن



در اوایل همین هفته، کارلوس گوسن با رسانه های جهان در بیروت لبنان صحبت کرده و پیرامون پرونده خود که توسط دادستان ژاپن مورد پیگیری قرار گرفته است، صحبت می کند و جزییاتی را در این رابطه ارائه می دهد. وی در صحبت های خود اتهامات وارده از سوی مقامات ژاپنی را کاملا رد کرده و همچنین به توضیح در رابطه با دوران محکومیت و حبس خود پرداخته است. وی در صحبت های خود به این موضوع هم اشاره می کند که به دنبال کشوری است که به طور عادلانه به مشکل او رسیدگی کرده و به او در تبرئه اتهاماتش کمک کند، این درحالیست که وی علاوه بر لبنان، یکی از شهروندان دو کشور برزیل و فرانسه هم به شمار می رود و به نظر می رسد که هیچکدام از آنان کارلوس گون را به ژاپن تحویل ندهند، هرچند صدور حکم ممنوع الخروجی او توسط دولت لبنان می توانند تاحدودی برای او نگران کننده باشد.

کارلوس گوسن بارها در صحبت های خود به این موضوع اشاره کرده است که وی با فرار از ژاپن نه از عدالت فرار کرده، بلکه از بی عدالتی فرار کرده است و ادعا می کند که در کشور ژاپن هیچ شانسی برای بررسی عادلانه اتهاماتش وجود ندارد. زیرا دادگاه های ژاپن اطمینان 99.4 درصدی به اتهامات او دارند و در صورتی که وی از ژاپن فرار نمی کرد، به احتمال بسیار زیاد در ژاپن محکوم شده و باقی عمر خود را می بایست در زندان این کشور سپری کند.

کد خبر 119653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha