کد خبر 119738
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
کوئیک R در بازار آزاد چند است؟

پرشین خودرو: با آغاز تحویل رسمی «کوییک آر» توسط پارس خودرو به مشتریان، دلالان قیمت گذاری این هاچ بک کراس اقتصادی را در بازار آزاد انجام داده اند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از اسب بخار، گروه سایپا و شرکت پارس خودرو، بهای ۶۹ میلیون تومان را برای کوییک آر اعلام کرده اند. این در حالی است که در روزهای گذشته، دلالان حاشیه سود ۲۰ میلیون تومانی را برای این خودروی فیس لیفت در نظر گرفته اند و حال کوییک آر را با قیمت ۸۸ تا ۹۱ میلیون تومان در فضای مجازی آگهی کرده اند.

کوییک آر تنها در بحث ترکیب رنگ و نوع رینگ با کوییک دنده ای تفاوت دارد و در سایر مشخصات، مشابه به نمونه تولیدی در سایپا است. نکته قابل توجه این است که قیمت کوییک آر در بازار آزاد توسط دلالان کنترل می شود و این امکان وجود ندارد تا فردی بخواهد خودروی خود را با قیمتی کمتر از ۸۸ میلیون تومان به فروش برساند.

 

کوییک آر



کوییک آر شرکت پارس خودرو در شرایطی قیمت ۹۰ میلیون تومان را در بازار آزاد تجربه می کند که سال گذشته، کوییک اتوماتیک با امکاناتی نظیر نمایشگر لمسی، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، دوربین عقب، استارت دکمه ای، سنسور باد لاستیک و… قیمتی کمتر از ۹۰ میلیون تومان را در بازار داشت.

کوییک دنده ای آر به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۸ سوپاپ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می نماید. جعبه دنده ۵ سرعته دستی کوییک توان را به چرخ های جلو می رساند. امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، صندلی شش حالته راننده، سنسور پارک عقب، صندلی های ISO FIX، تنظیم ارتفاع چراغ از داخل، ترمز ABS و EBD، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر، سنسور دما سنج محیط یا بلوتوث در کوییک آر دنده ای وجود دارد.

کد خبر 119738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha