3 سال تعمیر و نگهداری رایگان برای محصولات هیوندای!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هیوندای به مشتریان جدید خود از ماه های آینده، سه سال گارانتی تعمیر و نگهداری رایگان خواهد داد.

به گزارش پرشین خودرو، ممکن است یک تولید کننده خودرو به شما ظاهری مناسب، کارایی بالا، فناوری زیاد و همچنین یک راحتی مثال زدنی ارائه دهد، اما همه ما می دانیم که تمام نیاز کاربران تنها به قابلیت ها و توانایی خودرو خلاصه نمی شود و بعد از خرید یک اتومبیل، هزینه های تعمیر و نگهداری آن هم خواهد بود که می تواند برای صاحبان برخی از خودروها دردسرساز شود.

در این خصوص، کمپانی خودروسازی هیوندای یکی از بهترین خدمات پس از فروش را در ایالات متحده آمریکا ارائه می دهد و به مشتریان خود، 10 سال یا 100 هزار مایل ضمانت پیشرانه و یا 5 سال / 60 هزار مایل گارانتی اتومبیل را خواهد داد، اما موارد ذکر شده تمام ماجرا نیست و اخیرا کمپانی خودروسازی هیوندای اعلام کرده است که به مشتریان محصولات خود در ایالات متحده آمریکا، سه سال گارانتی تعمیر و نگهداری رایگان هم خواهد داد تا مشتریان با خیال راحت از محصولات این خودروساز کره ای استفاده کنند.

 

هیوندای



از ماه فوریه 2020 میلادی، هر وسیله نقلیه جدیدی که توسط هیوندای تولید شده و به مشتریان عرضه می شود، خدمات اضافه 3 ساله یا 36 هزار مایلی خواهد داشت.

فواصل زمانی برنامه ریزی شده در این طرح کاملا عادی هستند و مشتریان می توانند به صورت کاملا رایگان، اقدام به تعویض روغن های موتور در زمان مقرر کنند و یا لاستیک های خود را از هرجهت تنظیم کنند. در حقیقت، این تعهد جدید برای خدمات رسانی بهتر به مشتری و نام تجاری هیوندای خواهد بود و قطعا در بازاریابی و ارزش برند هیوندای تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

کد خبر 120252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha