آخر سال زیان ده بودید، هیات مدیره و مدیرعامل باید تغییر کند

پرشین خودرو: وزیر صنعت، معدن و تجارت در آخرین جلسه خود با خودروسازان در شرکت ایران خودرو گفت: چنانچه تا آخر سال خودروسازان زیان ده باشند، حداقل باید هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تغییر کند.

به گزارش پرشین خودرو، رضا رحمانی، با بیان این مطلب اظهار داشت: برخی مدیران ما فقط یاد گرفته اند که بگویند قیمت را بالا ببرید درحالیکه افزایش قیمت را نه من می پذیرم و نه دولت و نه ملت.


وی با تاکید دوباره بر واگذاری ایران خودرو و سایپا تصریح کرد: بنده به آقای سلیمانی و مقیمی (مدیران عامل سایپا و ایران خودرو) عرض کردم چنانچه تا پایان سال این دو شرکت زیان ده باشد حداقل باید مدیرعامل و هیات مدیره آن تغییر کند.

 

خودروسازان


وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: دلیلی ندارد وقتی بازار کشور بصورت تضمین شده در اختیار خودروسازان قرار داده شده است؛ آنها زیان کنند.

رحمانی البته اضافه کرد که خدای ناکرده ضرر و زیان در شرایط خاص مانند برخی تحریم ها و یا جایی که برای صنعت خودروسازی ایجاد آسیب کرده باشد را می پذیریم که این یک بحث جدا است و عموما چنین چیزی نخواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس واگذاری دو شرکت ایران خودرو و سایپا برنامه جدی وزارت صنعت است و این شرکت ها با هدف سبک شدن و کاهش هزینه های مالی باید به بخش خصوصی واقعی سپرده شود چراکه یکی از مهمترین دلایل بالابودن قیمت خودرو در شرایط فعلی، همین هزینه های مالی بالای خودروسازان است.

کد خبر 120262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha