جایگزینی خودروهای 3 سال کارکرد در ناوگان تجاری بزرگ ترین خطای استراتژیک است / تحویل اولین سری از خودروهای آتش نشانی به شرکت فرودگاه ها

پرشین خودرو: مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: جایگزینی خودروهای 3 سال کارکرد وارداتی در ناوگان تجاری کشور، بزرگترین اشتباه و خطای استراتژیک است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمد زالی در مراسم تحویل خودروهای آتش نشانی به شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور که با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل ایران خودرو برگزار شد، افزود: شرکت ایران خودرو دیزل اولین شرکت است که آمادگی دارد تا در بحث نوسازی خودروهای فرسوده تولیداتی را در کمترین زمان ممکن و با قیمتی بهینه را عرضه و جایگزین نماید.

وی همچنین به بخشی از دستاوردها و پروژه های توسعه ای این شرکت در جهت خودکفایی اشاره و در ادامه از دولت خواست تا به خودروسازان تجاری برای توسعه و نوسازی ناوگان سنگین و تجاری در کشور بیشتر اعتماد نمایند.

وی در همین راستا به برنامه تولید ون پایه گاز سوز در شرکت ایران خودرو دیزل اشاره و اظهار داشت: این ون قابلیت این را دارد که بیش از 350 کیلومتر بیشتر را با موتور پایه گاز سوز پیمایش داشته باشد.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به توانمندی های این شرکت در حوزه خودروهای تجاری، ون، اتوبوس و مینی بوس تاکید کرد: ایران خودرو دیزل از توانمندی کافی برای تامین بخش مهمی از نیاز کشور در حوزه خودروهای تجاری برخوردار است به شرط اینکه به ما اعتماد شود و به لحاظ قوانین و هزینه مالی پوشش لازم از سوی دولت صورت گیرد.

 

زالی



زالی همچنین خواستار توجه بیشتر به موضوع قیمت به نحو عالمانه و صادقانه شد و خاطرنشان کرد: برخلاف آنچه که مطرح می شود چیزی به نام عرضه خودرو گران قیمت در منطق ما وجود ندارد و امروز عمده محصولاتی که در شرکتهای خودروسازی تولید می شود با توجه به نرخ مواد اولیه قیمت ها بسیار متناسب است.

وی در ادامه به موضوع تولید انواع خودرو با کاربری های مختلف در این شرکت پرداخت و با توجه به مراسم رونمایی و تحویل 2 دستگاه خودرو آتش نشانی با کاربری فرودگاهی به شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، افزود: ایران خودرو دیزل این امکان را دارد که انواع خودروهای تجاری با کاربری های مختلف در حوزه ناوبری فرودگاهی، بنادر و راه آهن و جاده ای را در کشور تامین نماید.

وی تاکید کرد: ایران خودرو دیزل در حوزه خودروهای آتش نشانی به شرکت فرودگاهها ناوبری هوایی ایران، اولین شرکتی است که از آزمون و تست های لازم سربلند بیرون آمده است.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل همچنین به ظرفیت های خوب این شرکت در تولید انواع کامیون کشنده اشاره و یاد آور شد: همین امروز در شرایطی که هیچ گونه حمایتی در این بخش وجود نداشته توانسته ایم ظرفیت و فروش خوبی را در بخش کامیون های کشنده ایجاد نماییم.

زالی در پایان با توجه به توانایی ایران خودرو دیزل در تولید و بازسازی انواع اتوبوس ها اعلام کرد: آمادگی داریم در حوزه خودکفایی در تولید موتور، محور و تجهیز راه آهن و بازسازی اتوبوس ها و بازساخت واگن و موتور های سرد همکاری لازم را با وزارت راه و سایر دستگاهها داشته باشیم.

کد خبر 120270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha