لکسوس برای کودکان خاص یک LX کانورتیبل طراحی کرده است! + تصویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی لکسوس براساس خودروی شاسی بلند لکسوس LX، یک اسباب بازی برای کودکان خاص طراحی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ خودروسازی علاوه بر تولید اتومبیل، در زمینه های دیگری هم فعالیت می کنند و می توانیم شاهد فعالیت بسیاری از خودروسازان بزرگ جهانی در زمینه تولید پوشاک و لوازم شخصی، دوچرخه و اسکوتر، قایق های تندرو و بسیاری موارد دیگر باشیم. حال چندی پیش کمپانی خودروسازی لکسوس از یک نسخه ویژه لکسوس LX رونمایی کرد، اما این نسخه در واقع یک اسباب بازی بوده و برای کودکان خاص ساخته شده است!

 



درست فهمیدید، کمپانی خودروسازی لکسوس با همکاری بنیاد فلج مغزی (CPF) همکاری کرده است تا یک وسیله نقلیه اسباب بازی با الهام از کودکان مبتلا به فلج مغزی طراحی کند. در این خصوص مدیر اجرایی بنیاد فلج مغزی (CPF) در رابطه با همکاری خود با شرکت خودروسازی لکسوس اعلام کرد: افراد مبتلا به فلج مغزی به ندرت پشتیبانی های خود را در لحظه های مورد نیاز دریافت می کنند و ماموریت ما این است که آن الگو را تغییر داده و یک تغییرات مثبتی در زندگی آنان از طریق همکاری و مشارکت های نوآورانه ایجاد کنیم.

 



از آنجایی که کودکان مبتلا به فلج مغزی این چالش را دارند که با دیگر کودکان بازی کنند و در یک محیط با آنان مشارکت داشته باشند، شرکت خودروسازی لکسوس می خواهد که این دسته از کودکان خاص درست همانند سایر کودکان تحرک را تجربه کنند.

اولین راننده اسباب بازی منحصربه فرد لکسوس، "فینلی اسمال وود" خواهد بود که از فلج مغزی رنج می برد و در طولانی مدت با نشستن خود مشکل دارد، به همین دلیل وسیله نقلیه منحصربه فرد آن به همراه بالشتک های اضافه در اطراف صندلی ساخته شده است و در قسمت های جانبی بدن آن قرار گرفته تا پشتیبانی های جانبی از بدن وی هنگام رانندگی صورت گیرد.

کد خبر 121097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha