ادای احترام پورشه به 911 با معرفی دستگاه اسپرسو ساز 200 میلیون تومانی!

پورشه با هدف ادای احترام به سری 993 از پورشه 911 اقدام به معرفی یک دستگاه اسپرسوساز لوکس شبیه به بلوک موتور با تعداد محدود کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، زندگی ثروتمندان و علاقه آنها به داشتن اجناس لوکس، همواره برندهای خاص را وادار به استفاده هر چه بهتر از این ظرفیت و خصیصه افراد ثروتمند کرده است.

وقتی صحبت از اجناس لوکس می شود نام پورشه نیز به میان می آید چرا که این خودروساز آلمانی همیشه در تلاش بوده است تا در حوزه تولید اکسسوری های خاص نیز حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 

اسپرسوساز پورشه



پورشه با هدف ادای احترام به آخرین سری 993 از پورشه 911 یک دستگاه اسپرسوساز معرفی کرده است که ظاهری شبیه به موتور این خودرو دارد با همان متریال و ظاهر تخت.

 

اسپرسوسازپورشه



پورشه در ساخت این دستگاه 22 کیلوگرمی از فولاد ضدزنگ، تیتانیوم، آلومینیوم و فیبرکربن استفاده کرده است.

 

اسپرسوساز پورشه


خودروساز آلمانی دستگاه اسپرسوساز موسوم به Espresso Veloce RS Black Edition را با ابعاد 380* 420* 340 میلیمتری طراحی و تولید کرده است.

پورشه دستگاه اسپرسوساز جدید خود را که به شکل بلوک موتور خودرو است برای ادای احترام به سری 993 تنها در تعداد 993 عدد تولید کرده است.

 

اسپرسوساز پورشه



یادآور می شود، سری 993 از پورشه 911، همیشه مورد ستایش طرفداران خودروهای اسپرت بوده است؛ چراکه آخرین نسل از پورشه‌های هواخنک محسوب می‌شود.

شرکت خودروسازی پورشه فقط ۱۶۱ دستگاه از نسخه‌ی جاده‌ای سری 993 مدل 911 GT2 ساخته است؛ این نسخه به‌عنوان آخرین مدل هوا‌خنک، به قیمت بسیار بالایی در بازار خودروهای دست دوم خرید و فروش می‌شود.

 

پورشه 993



بد نیست بدانید که برای تملک هر دستگاه اسپرسوساز در اروپا باید مبلغ 10200 یورو یا 11121 دلار بپردازید که چون می دانیم الان در پی نرخ ارز و تبدیل آن به ریال هستید، عرض می کنیم که؛ به فرض محال اگر تصمیم داشته باشید این دستگاه را در ایران و بدون عوارض، هزینه گمرک و مالیات تهیه کنید رقمی در حدود 174 میلیون تومان تمام خواهد شد.

 

خبرنگار: فرشید آصفی

کد خبر 122480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha