تولید 19 خودروی سبک سواری و وانت با 3 ستاره کیفی

بر اساس آخرین گزارش ارزشیابی کیفی انجام شده در خرداد ماه امسال، در گروه خودروهای سبک 9 خودروی سواری توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند و همچنین 19 خودروی سبک سواری و وانت 3 ستاره کیفی به خود اختصاص دادند.

به گزارش پرشین خودرو، بر اساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، در خرداد ماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو دیزل با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داد.

در لیست قیمتی دو گروه خودروهای سبک و در بخش وانت نیز وانت‌های‌ تندر شرکت ایران خودرو و مزدا کارا 2000 تک کابین موفق به کسب 3 ستاره کیفی شدند.


در همین گروه تولیدات وانت مزدا کارا 2000 دو کابین متعلق به شرکت بهمن موتور و وانت آریسان شرکت ایران خودرو دیزل با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند و نیسان‌های تک سوز و دوگانه سوز شرکت زامیاد توانستند یک ستاره کیفی را از آن خود کنند.


پژو 2008 تنها دارنده پنج ستاره کیفی

در گروه سبک بخش سواری خودروی پژو 2008 شرکت ایران خودرو/ایکاپ موفق به دریافت پنج ستاره کیفی شد و بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داد؛ این خودرو در لیست قیمتی دو قرار دارد و در این لیست هایماS7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان نیز چهار ستاره کیفی را از آن خود نموده است.

5JAC-S و 3JAC-S کرمان موتور در این لیست قیمتی سه ستاره‌ای شدند و همچنین NEW MVMX 33Sشرکت مدیران خودرو در لیست قیمتی دو، توانست 2 ستاره به دست آورد.

در سطح قیمتی یک نیز خودروی تیگو7، سه ستاره کیفی به دست آورده است.

 

تولید خودرو



بنابر این گزارش، در لیست قیمتی سه، خودروهای B30 شرکت بهمن موتور و چانگان 35cs سایپا- سیتروئن چهار ستاره کیفی به دست آوردند و آریزو 5 مدیران خودرو سه ستاره ای شد.

همچنین در سطح قیمتی چهار، خودروهای تندر 90 پلاس اتوماتیک، تندر 90 پلاس، دنا پلاس، پژو 207 اتوماتیک، پژو 207SD اتوماتیک و پژو 207، همگی از ایران خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این لیست قیمتی، تندر 90، رانا، پژو 206SD، پژو 206 و دانگ فنگ 30H و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و خودروهای کوییک سایپا و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره ای شدند.

در این لیست، خودروهای سورن ایران خودرو تبریز، پژو پارس کرمانشاه ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس صنایع خودروسازی فردا و همگی 3 ستاره کیفی را از آن خود کردند.

سمند ایران خودرو تبریز، پژو 405 ایران خودرو خراسان، ساینای سایپا-سیتروئن، تیبا 2 سایپا و تیبای سایپا سیتروئن نیز دو ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در سطح قیمتی پنج نیز خودروهای سایپا 131X، سایپا 132X و سایپا 111X شرکت سایپا و سایپا 131X پارس خودرو، دو ستاره کیفی به دست آوردند.



هیوندای 65HD تنها خودروی سنگین 4 ستاره

در بخش کامیونت، هیوندای HD65 ایران خودرو دیزل تنها خودروی سنگین چهار ستاره کیفی می باشد و کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل، کامیونت6FAW Tiger V سیبا موتور و شیلر بهمن دیزل سه ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در بخش کامیون نیز کامیون بنز WH شرکت ایران خودرو دیزل دو ستاره کیفی به دست آورد.

در بخش کشنده‌، خودروی کشنده فوتون 4Auman H شرکت ایران خودرو دیزل توانست سه ستاره کیفی را به دست آورد.

در بخش مینی بوس نیز مینی بوس شیلر بهمن دیزل در لیست 3 ستاره ها قرار گرفت.

کد خبر 124223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha