با کاربری های مشاغل سیار آمیکو آشنا شوید + فیلم

آمیکو در یک پروژه مشترک همکاری با شرکت آفاکو از یک مجموعه کاربری جدید رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چند سالی می شود که مشاغل سیار در ایران نیز همچون سایر کشورها طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 

بیشتر ببینید:

مراسم رونمایی کاربری های سیار آمیکو از دریچه دوربین



این مشاغل سیار که بیشتر در حوزه مواد غذایی فعالند را یقینا شما نیز در خیابان ها دیده اید اما یک مشکل بزرگ پیش روی فعالان این عرصه وجود داشته است که تا کنون هیچ شرکتی به صورت تخصصی به این حوزه ورود نکرده است.

 



افرادی که به این مشاغل ورود می کنند با مشکلی بزرگ به نام تجهیز کننده روبرو می شوند و معمولا ناچار می شوند به صورت شخصی و با صرف هزینه بسیار زیاد و با آزمون و خطا به ساخت این خودروها اقدام کنند.

حالا آمیکو در یک همکاری با شرکت آفاکو، ایده کاربری های تخصصی ویژه مشاغل سیار را اجرایی کرده است که در سه نسخه میوه و تره بار، لبنیات و نانوایی رونمایی شده است.

 



در این کاربری های تخصصی که نیاز فعالان این اصناف را به صورت 100 درصدی تامین می کند تمام تجهیزات مورد نیاز برای این مشاغل در فضایی استاندارد جانمایی شده است.

آمیکو برای معرفی این کاربری به بازار، از ابتدای سال جاری مراحلی را اجرا کرده که در ابتدا به انتشار تصاویر گرافیکی خلاصه می شد.

بعد از رونمایی رسمی آمیکو از این کاربری ها، شرکت آمیکو اقدام به انتشار تیزرهایی کرد که بتواند کارایی این کاربری ها را به سادگی نمایش دهد.

امروز دومین تیزر کاربری های مشاغل سیار آمیکو منتشر شد که می توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

کد خبر 125358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha