کرایه اتوبوس‌ رزروی از ۲ هفته آینده افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی تهران از انعقاد قرارداد با یکی از شرکت‌های تاکسی‌ اینترنتی خبر داد و گفت: کرایه مینی‌بوس و اتوبوس‌های رزروی از دو هفته آینده افزایش می‌یابد.

به گزارش پرشین خودرو، احمد تابنده، مدیرعامل شرکت اتوبوس ومینی‌بوس‌های رزروی تهران ، درباره افزایش نرخ کرایه‌های اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی اظهار داشت: از دو هفته آینده به صورت پله‌ای نرخ کرایه اتوبوس ومینی‌بوس‌های رزروی افزایش می‌یابد و در حال حاضر میزان کرایه‌ها با 60 تا 70 درصد تخفیف از مسافرات دریافت می‌شود.


وی افزود:‌افزایش نرخ کرایه‌ها به صورت گام به گام صورت می‌گیرد و در مرحله نخست افزایش 15 درصدی را خواهیم داشت که این موضوع از طریق اپلیکیشن مربوطه به مسافران اعلام شده است.


مدیرعامل شرکت اتوبوس ومینی‌بوس‌های رزروی تهران ادامه داد: نرخ کرایه‌ها باید به صورتی باشد که فعالیت برای رانندگان خودمالک نیز مقرون به صرفه باشد.

 

مینی بوس رزروی



تابنده در ادامه از انعقاد قرارداد با یکی از شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی خبر داد و گفت:‌اپلیشکین به سیستم یکی از تاکسی‌های اینترنتی افزوده می‌شود و شهروندان امکان رزرو اتوبوس و مینی‌بوس را از این طریق خواهند داشت که از این روش روند خدمت رسانی به مسافران با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

وی بیان داشت: آمار مسافران اتوبوس و مینی‌بوس رزروی در حال افزایش است و استقبال تهرانی‌ها از این ناوگان خوب بوده لذا بر همین اساس به دنبال گسترش و توسعه ناوگان در خطوط مختلف هستیم.
 

منبع: ایسنا

کد خبر 126281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha