فرصت 2 روزه مالکان هیوندای برای حضور در کلینیک پاییز پاک

مالکان خودروهای سواری هیوندای برای شرکت در طرح سرویس کلینیک شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) فقط تا یک آبان ماه فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هم زمان با فرا رسیدن فصل پاییز و نخستین موج هوای سرد در کشور، شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو که تنها نماینده رسمی هیوندای در ایران است، طرح سرویس کلینیک پاییز پاک را ویژه خودروهای سواری هیوندای آغاز کرد.

در این طرح که از 19 مهرماه کلید خورده است، بازدید رایگان آغاز فصل سرما (سیستم تهویه، لنت، لاستیک، تیغه برف پاک کن، سیستم خنک کننده موتور و چراغ ها)، 50 درصد تخفیف اجرت سرویس های ادواری،20% تخفیف فیلتر تهویه مطبوع،20% تخفیف محلول شوینده سیستم سوخت رسانی (Techron) 10% تخفیف فیلتر روغن موتور و فیلتر هوا و 10% تخفیف شمع موتور، بخشی از خدماتی است که به مالکان خودروهای هیوندای ارائه می شود.

 

هیوندایی



مالکان خودروهای هیوندای می توانند با مراجعه به وبسایت شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) به آدرس www.ktl-co.com از خدماتی نظیر دریافت نوبت آنلاین و جست و جوی اینترنتی نمایندگی ها استفاده کنند.

یادآور می شود، شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) در تیرماه سال جاری از سوی شرکت هیوندای به عنوان تنها نماینده رسمی این شرکت کره ای در ایران معرفی شد و خدماتی که در نمایندگی های این شرکت ارائه می شود مطابق با استانداردهای جهانی هیوندای است.

کد خبر 127315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha