مرگ موتورسواران در حوادث رانندگی افزایش یافت

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به افزایش مرگ موتورسواران در تصادفات رانندگی هشدار داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ احسان مومنی در تحلیل وضعیت تصادفات رانندگی در نیمه نخست امسال در پایتخت گفت: در نیمه نخست امسال ما شاهد کاهش هشت درصدی تصادفات فوتی در سطح شهر تهران بودیم. تصادف جرحی نیز 26 درصد و تصادفات خسارتی نیز 20 درصد کاهش داشت.


وی ادامه داد: این نتایج در نتیجه همکاری و تعامل شکل گرفته میان دستگاه های مختلف نظیر شهرداری و ... با پلیس راهور به دست آمده و خوشبختانه مردم نیز همکاری و مشارکت خوبی در این زمینه داشتند.


رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در عین حال نسبت به افزایش جانباختگان موتورسیکلت سوار حوادث رانندگی هشدار داد و گفت: برابر آمارهای ما راکبان موتورسیکلت حدود نیمی از متوفیان حوادث رانندگی پایتخت در نیمه نخست امسال را به خود اختصاص داده‌اند و در حالی سهم آنان به 48 درصد رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 14 درصدی داشته است.

مومنی افزود: در همین راستا از راکبان موتورسیکلت می‌خواهیم که حتما و حتما کلاه ایمنی بر سر داشته باشند، ازحمل بار غیرمتعارف و بیش از ظرفیت و نیز سرنشین بیش از یک نفر خودداری کنند و از انجام حرکات نمایشی ورانندگی با سرعت بیش از حد مجاز و غیرمطمئن نیز پرهیز کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 127438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha