ساخت هر نشان بوگاتی، 10 ساعت زمان می خواهد

خودروسازی بوگاتی در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: ساخت نشان این شرکت که روی خودرو نصب می شود با استفاده از 150 گرم نقره ساخته می شود که مراحل ساخت آن 10 ساعت به طول می انجامد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نشان هر خودرو یکی از مهمترین نمادهای تجاری هر شرکت خودروسازی به شمار می رود که تاریخچه یک خودروساز را به نمایش می گذارد.

این نمادهای فیزیکی نصب شده روی خودرو معمولا از پلاستیک ساخته می شود اما این واقعیت در خصوص خودروسازی همچون بوگاتی صدق نمی کند چرا که نماد بوگاتی به صورت دست ساز و از 150 گرم نقره استرلینگ و با صرف زمان 10 ساعت، ساخته می شود.

نشان بیضی شکل بوگاتی برای اولین بار در سال 1909 روی اولین خودروی بوگاتی نصب شد که طراحی آن نیز توسط Ettore Bugatti بنیانگذار این شرکت انجام شده بود.

 

بوگاتی



بر اساس بیانیه مطبوعاتی بوگاتی، رنگ قرمز به عنوان نماد قدرت و اشتیاق و رنگ سفید نیز نشانگر ظرافت در نشان بوگاتی است.60 دایره قرمز اطراف این نشان نیز به عنوان بخشی از سبک مد "Art Nouveau" آن زمان به یادگار مانده است.

این طرح از یک قرن پیش تا امروز همچنان بدون تغییر مانده است اما در روش ساخت تغییراتی زیادی را تجربه کرده است.

بوگاتی از سال 2003 نشان های خود را از یک شرکت آلمانی تهیه می کند که این نشان ها را به صورت دست ساز تولید می کند.

رنگ آمیزی این نشان ها با روش میناکاری انجام می شود و بوگاتی اعلام کرده است برای حذف سرب از این روش، مواد جدیدی را جایگزین کرده است که آثار مخرب زیست محیطی ندارد.

کد خبر 127484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha