مجوز تولید وانت نیسان، 17 آذر امسال صادر شد

دبیر کمیته فنی صدور مجوزهای زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مجوز تولید وانت‌ نیسان زامیاد روز 17 آذر امسال صادر شده است و مشکلی از حیث تولید برای کارخانه وجود ندارد.

به گزارش پرشین خودرو، بهزاد اشجعی، با اعلام این خبر اظهار داشت: از نظر محیط زیست، منعی برای تولید خودروهای وانت نیسان زامیاد و تحویل به مشتریان وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تولید خودروها در سال جاری با استاندارد یورو 5 اجباری شد، کارخانه نتوانسته بود در تولید محصول وانت نیسان، تأییدیه‌های استاندارد یورو 5 را دریافت کند، بنابراین در این مدت، کشمکش‌هایی با سازمان محیط زیست داشتند که در نهایت تعهد دادند امسال وانت زامیاد را به دلیل نداشتن استانداردهای یورو 5 از رده خارج کنند و تولید آن متوقف شود.

دبیر کمیته فنی صدور مجوزهای زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: در راستای این تعهد، به تعدادی از محصولات‌شان که از قبل باقی مانده بود، اجازه تولید و شماره‌ گذاری دادیم، که در روز 17 آذر امسال برای حدود 30 هزار دستگاه باقی مانده از وانت‌ها، مجوز تولید صادر کردیم تا این کارخانه بتواند به تعهداتش در قِبال مشتریان عمل کند.

منبع: تسنیم

کد خبر 129158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha