پیشنهاد پلیس برای برگشت طرح ترافیک تهران به حال قبل

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه سلامت مردم اولویت اصلی پلیس است، در صورتی که بازگشت طرح ترافیک یه ساعات قبلی بر کرونا اثر منفی نداشته باشد پیشنهاد ما برگشت طرح ترافیک به حالت قبلی است.

به گزارش پرشین خودرو، سردار محمد حسین حمیدی، با اعلام این خبر گفت: طرح ترافیک در کاهش آلودگی هوا و ارتقای انضباط ترافیکی موثر است و از نظر ما اگر تغییر در این طرح تاثیر منفی بر شیوع کرونا نداشته باشد، اصرار داریم که ساعات اجرای طرح ترافیک افزایش یافته و به همان چرخه قبلی برگردد.

وی ادامه داد: در شش ماهه دوم سال نمی‌توان با محدود کردن اجرای طرح ترافیک انضباط ترافیکی را مانند نیمه اول سال در سطح شهر حاکم کرد. البته تمامی ماموران ما از آمادگی لازم برخوردارند و علاوه بر آن از سیستم‌های کنترل هوشمند ترافیک نیز استفاده می‌کنیم. اما مواردی نظیر کوتاه شدن روزها، فعالیت برخی از مراکز آموزشی، کاهش دمای هوا و ... باعث افزایش حجم ترافیک می‌شود.

در حال حاضر نیز در آخرین تغییرات اعمال شده در اجرای طرح ترافیک تهران که همزمان با تغییر ساعات کاری کارکنان ادارات و سازمان های دولتی تهران و از ابتدای شهریورماه اعمال شد. ساعت اجرای طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از ۸:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد شد. البته خودروهایی که داخل این محدوده باشد، بعد از ساعت ۱۴:۳۰ امکان یکبار خروج از داخل محدوده را نیز پیدا کرده‌اند. همچنین ساکنین طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا هم می‌توانند پس از ساعت ۱۴:۳۰ به دو محدوده فوق یک ورود رایگان داشته باشند.

زمان طرح ترافیک در حالت قبلی خود از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ بوده است.

کد خبر 134526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha