30 دستگاه در جلوگیری از تصادفات جاده ای نقش دارند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در جلوگیری از تصادفات جاده‌ای دستگاه‌ های مختلفی حضور دارند و حدود ۳۰ دستگاه به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این خصوص نقش و وظیفه دارند و باید همکاری کنند.

به گزارش پرشین خودرو، سردار سرتیپ حسین اشتری، با بیان این مطلب اظهار داشت: چنانچه مسئولان مربوطه و سهیم در جلوگیری از تصادفات جاده ای، سهم و وظیفه خود را بدرستی اجرا کنند این خدمت رسانی حتما بهتر و با کاهش تلفات جاده‌ای همراه می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای مشهود است، متذکر شد: مردم نیز مسئول هستند و ضروری است که قوانین رانندگی را رعایت کنند، اما در کنار آن زیرساخت‌ها نیز باید درست شود و صنعت خودروسازی نیز باید کیفیت خودرو‌ها را افزایش دهد که همه این اقدامات منجر به کاهش تصادفات جاده‌ ای می‌شود.

فرمانده ناجا اظهار امیدواری کرد که با برگزاری نشست شورای عالی ترافیک، شاهد کاهش این تصادفات و جان باختگان باشیم البته در کنار این اقدامات، اعمال قانون نیز توسط ماموران انجام شود و با کسانی که در جاده‌ها و شهر‌ها حرکات خطرآفرین دارند و باعث خسارت به خودرو‌های خود و دیگران می‌شوند، برخوردی حاصل از اقتدار اعمال قانون انجام شود.

سردار اشتری در پایان از برخورد قاطع پلیس با رانندگان خطرآفرین خبر داد.

کد خبر 135028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha