اول آپشن برند جوان اما خوش سابقه حوزه لوازم جانبی خودرو

خودروها دارای ویژگی­‌های متفاوت زیادی هستند که این امکانات در بعضی از مدل‌های خودرو توسط کارخانه سازنده تعبیه شده و در بعضی دیگر در نظر گرفته نشده است اما به هرحال گزینه­‌هایی همچون انواع مانیتور فابریک، ردیاب خودرو و ... همواره وجود دارند که باعث ارتقا و تکامل بیشتر خودرو می‌­شوند. این تجهیزات از لحاظ کاربرد و قیمت با یکدیگر متفاوت بوده و هر کاربر با توجه به نیاز و بودجه خود این دست از لوازم جانبی خودرو را تهیه می­‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، لوازم جانبی خودرو، وسایل و تجهیزاتی هستند که به منظور ارتقاء عملکرد، افزایش رفاه سرنشینان، تغییر ظاهر و افزایش زیبایی و همچنین مراقبت و نگهداری بهتر از خودرو استفاده می‌­شوند و همه افراد پس از خریداری خودرو به نوعی از این لوازم استفاده می‌کنند. به همین دلیل دارندگان خودروها حاضرند تا با پرداخت هزینه­‌های بیشتر برای تهیه لوازم آپشن همچون انواع مانیتور خودرو، دوربین دنده عقب، ردیاب خودرو و ...  امکانات لازم و دلخواه را به وسیله نقلیه خود اضافه کنند که البته برخی از این تجهیزات جزو لوازم و نیازهای ضروری ماشین می­‌باشند اما متأسفانه از نگاه خودروسازهای داخلی این اقلام جزء آپشن محسوب شده و  دارنده خودرو باید آنها را جداگانه از مراکز معتبر تهیه و نصب کند.

در بازار سنتی یافتن و انتخاب تجهیزات آپشن پیشرفته‌ای همچون انواع ردیاب خودرو نیازمند صرف وقت زیاد می باشد و متاسفانه نبود دانش تخصصی در اکثر فعالین این حوزه موجب سردرگمی و هدر رفت بودجه خریدارن آپشن‌های پیشرفته می‌شود. همچنین تهیه لوازم خودروهای خاص ویا خودروهایی که دارای سابقه طولانی تولید نمی باشند دشوار است و تهیه لوازم آپشن اینگونه از خودروها با صرف وقت و ساعت های زیاد تنها در بورس بازار لوازم خودرو کلان شهرها انجام می‌شود.  خوشبختانه در سال‌های اخیر به لطف نفوذ اینترنت در زندگی مردم و توسعه استارت‌آپ های فروشگاهی آنلاین همچون فروشگاه لوازم جانبی خودرو اول آپشن, این مشکلات رفع شده‌اند. اول آپشن از جمله برندهای مطرح در بخش ارائه لوازم جانبی و خدمات آپشن به حساب می‌‌آید که علی‌رغم جوان بودن، راهکارها و خدمات نوینی را در این حوزه ارائه کرده است.

 

ردیاب خودرو در اول آپشن

 

مدیر توسعه فروش مجموعه اول آپشن در مصاحبه با پرشین خودرو از افزایش 10 برابری بازدیدکنندگان سایت فروشگاه لوازم جانبی خودرو اول آپشن در سالهای اخیر که متاثر از شیوع بیماری کرونا و افزایش فرهنگ خرید اینترنتی می‌باشد، خبر داد که این موضوع بیانگر افزایش تمایل مردم به دریافت خدمات آنلاین می‌باشد.

وی افزود: امروزه علاوه بر روش حضوری یا سنتی،روش آسان‌تر و قابل دسترس‌­تری از جمله خرید اینترنتی هم رواج یافته و امر خرید و دریافت خدمات را تسهیل بخشیده است. اگر شما بخواهید به روش سنتی از مراکز تخصصی معتبر به خرید لوازم جانبی خودرو بپردازید باید ساعت‌های طولانی را سپری نمایید تا به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنید این در حالی است که تهیه کالای مورد نظر از فروشگاه‌های اینترنتی با صرف زمان کمتر درهرساعت ازشبانه روز و از هرکجا که هستید امکانپذیر می‌باشد. همچنین امکان مقایسه قیمت­‌ها و بررسی محصولات در خرید اینترنتی فراهم بوده، از این‌­رو بهتر می‌­توان خرید خود را مدیریت کرد. اما آنچه که دراین میان اهمیت دارد، پیدا کردن یک فروشگاه تخصصی و معتبر می‌­باشد که علاوه بر داشتن مجوزهای قانونی, محصولاتی باکیفیت و قیمت مناسب را عرضه کند.  

وی ادامه داد: فروشگاه تخصصی اول آپشن از جمله استارت آپ‌های فروشگاهی در حوزه لوازم جانبی خودرو است که با گرد هم آوردن مهندسین متخصص و باتجربه در حوزه دیجیتال مارکتینگ و خودرو تاکنون عملکرد مثبت و موفقی داشته است . توانمندی‌های نیروی کاری این مجموعه در مدت کوتاه فعالیت باعث ارائه کارنامه قابل توجهی در حوزه فروش آنلاین و سازمانی شده است به گونه‌ای که با افزایش سطح دانش تخصصی و استاندارد سازی محصولات ارائه شده توانسته‌ایم اعتماد مشتریانی چون شرکت‌های فعال حوزه آپشن خودروسازان داخلی مانند شرکت آپکو و سازمان‌های مطرح را جلب نماییم.

 این فروشگاه با توجه به نیاز مردم و شناختی که از محصولات جانبی خودرو دارد ضمن تولید محتوای تخصصی طیف وسیعی از محصولات را در لیست خود قرار داده تا مشتریان با آگاهی کامل بتوانند نیاز خود را تهیه کنند.

مدیر فروش مجموعه اول آپشن درپاسخ به این سوال که جدیدترین و مهمترین آپشن خودرو در سال جاری چیست اظهار کرد: با توجه به تورم شدید و افزایش قیمت خودرو در چند سال اخیر متاسفانه آمار سرقت خودرو افزایش داشته است. همانطور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای تامین امنیت وسایل نقلیه وجود دارد که درحال حاظر جدیدترین و کاربردی ترین آن‌ها استفاده و خرید ردیاب خودرو و موتورسیکلت می‌باشد. به دلیل موثر بودن ردیاب خودرو در جلوگیری از سرقت، این قطعه نه تنها به عنوان یک آپشن جدید بلکه  یکی از تجهیزات ضروری برای تمام خودروها به حساب می‌آید. با تهیه و استفاده از ردیاب می‌توانید در هر لحظه و مکانی از وضعیت خودروی خود، روی نقشه اطلاع داشته باشید.


 

کد خبر 135795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha