معرفی فونیکس (FOWNIX) برند جدید مدیران خودرو

فونیکس (FOWNIX) به عنوان برند جدید مدیران خودرو در هتل اسپیناس پالاس تهران معرفی شد.

به گزارش پرشین خودرو، در گام اول خودروهای لوکس مدیران خودرو مانند تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو با برند فونیکس (FOWNIX) راهی بازار خواهند شد.



فونیکس با الهام از پرنده افسانه ای ققنوس که از خاکستر خود بر می‌خیزد انتخاب شده است که اتفاقا جایگاه بسزایی در شاهنامه و به طور کل ادبیات کهن پارسی دارد.

 

فونیکس

 

این پرنده در شاهنامه بخش های زیادی را به خود اختصاص داده است و حال مدیران خودرو این نام را برای محصولات جدید و لوکس خود انتخاب کرده است.

 

برند فونیکس در مرحله نخست با پرچمدار خودروهای لوکس مدیران خودرو یعنی تیگو8 پرو وارد بازار خواهد شد و در مراحل بعد نیز تیگو7پرو و آریزو6پرو با این برند پا به عرصه خواهند گذاشت.

 

بابک صدرایی مدیر بازاریابی شرکت مدیران خودرو، در مراسم معرفی و رونمایی برند فونیکس گفت: نشان فونیکس مرحله جدیدی از خدمات خودرو را در ایران آغاز می کند چرا که این برند جدید افرادی را هدف گرفته است که در پی کسب موفقیت و روبرو شدن با چالش های اقتصادی هستند.

 

بابک صدرایی مدیران خودرو فونیکس

 

برای مشاهده گزارش تصویری مراسم رونمایی از فونیکس برند جدید مدیران خودرو کلیک کنید.

 

وی در ادامه تاکید کرد: سرعت رشد صنعت خودرو در جهان بسیار زیاد است و به همین دلیل در تلاش هستیم خودروهای هوشمند را با نشانی جدید به بازار عرضه کنیم تا خریداران ایرانی خودرو نیز بتوانند خودروهای با تکنولوژی برتر و بروز را استفاده کنند.

 

صدرایی افزود: فونیکس با سه مولفه لوکس بودن، تکنولوژی های جدید و خدمات متفاوت و متمایز سطح ذائقه خریداران خودرو را ارتقاء می‌دهد تا با معنی و مفهوم جدیدی از کیفیت آشنا شوند.

 

مدیر بازاریابی مدیران خودرو در پایان خاطرنشان کرد: ما با فونیکس تلاش می کنیم تا تکنولوژی خودروهای هوشمند را وارد بازار ایران کنیم و به همین دلیل تیگو8پرو با طیف گسترده ای از امکانات مدرن به عنوان اولین خودرو با نشان فونیکس به بازار عرضه خواهد شد.

کد خبر 135995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha