فونیکس تیگو 8 پرو با پکیج رانندگی نیمه خودکار می آید

مهم ترین برگ برنده فونیکس تیگو 8 پرو در مقابل رقبا، پکیج رانندگی نیمه خودکار سطح دو است که از آن به عنوان ADAS یاد می شود.

به گزارش پرشین خودرو، تولید خودرو در ایران همواره با چالش های فراوانی همراه بوده است. خودروهای داخلی معمولا از لحاظ تکنولوژی و کیفیت ساخت، مورد انتقاد کارشناسان و مردم هستند.

فهرست بیشتر خودروهایی که در ایران مونتاژ و تولید می شود را محصولات اقتصادی تشکیل می دهند. با این حال، به نظر می رسد که دوران تولید خودروهای قدیمی و بی کیفیت در کشورمان به سر آمده است.

برند فونیکس به عنوان نشان اختصاصی محصولات لوکس شرکت مدیران خودرو می خواهد بازی را عوض کند. به همین منظور، فونیکس ورود خود به بازار را با لوکس ترین محصولش، یعنی تیگو 8 پرو، رقم زده است.

تیگو 8 پرو پرچمدار محصولات فونیکس خواهد بود و بسیاری از آپشن های ایمنی و رفاهی را برای اولین بار با خود به صنعت خودروسازی ایران می آورد.

 

فونیکس تیگو 8 پرو


قطعا مهم ترین برگ برنده فونیکس تیگو 8 پرو در مقابل رقبا، پکیج رانندگی نیمه خودکار سطح دو است که از آن به عنوان ADAS یاد می شود. این پکیج که مجموعه کاملی از رادارهای ایمنی و کمکی را در بر می گیرد، برای اولین بار است که در یک خودرو تولید داخل به چشم می خورد.

از جمله امکانات این پکیج می توان به رادار هشدار برخورد با مانع هنگام باز شدن درها (DOW)، رادار نقطه کور (BSD)، سیستم هشدار ترافیک جانبی (RCTA)، رادار هشدار برخورد بر اثر تغییر لاین (LCA)، رادار هشدار خروج از لاین (LDW)، رادار نگه داشتن خودرو در لاین (LKA)، سیستم کمکی در ترافیک (TJA)، سیستم کمکی کروز کنترل یکپارچه (ICA)، کروز کنترل تطبیقی (ACC)، رادار هشدار برخورد از جلو (FCW)، سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی (TSR) و سیستم کنترل هوشمند نور بالا (IHC) اشاره کرد.

 

فونیکس تیگو 8 پرو



فونیکس تیگو 8 پرو با وجود پکیج ADAS و با برخورداری از انواع سیستم های ایمنی و رفاهی، عملا مجهزترین خودرویی است که تا به امروز در ایران تولید می شود. همین موضوع این شاسی بلند سایز بزرگ را نسبت به دیگر خودروهای بازار متمایز می کند و محبوبیت آن را بین مشتریان بالا می برد.

خریداران فونیکس تیگو 8 پرو با انتخاب این خودرو، بالاترین سطح از رفاه و امنیت را در یک کراس اوور مدرن تجربه می کنند. چشیدن طعم ناب تکنولوژی، ارمغان تیگو 8 پرو برای مشتریان است.

اما قطعا در کنار کیفیت ساخت بالا و توانمندی های فنی چشم گیر، هوشمند بودن را به عنوان مهم ترین فاکتور در خرید تیگو 8 پرو باید در نظر گرفت. به عبارت دیگر، تیگو 8 پرو هوشمند ترین خودرو تولید داخل است که با بهره گرفتن از سیستم های ADAS، نه تنها سطح رانندگی در جاده ها و خیابان های ایران را بالا می برد، بلکه پای تکنولوژی های جدید را نیز به صنعت خودروسازی کشورمان باز می کند.

کد خبر 136349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha