آغاز سفرهای استانی فردا موتورز با T5 به قزوین و كرمان

فردا موتورز در ادامه برنامه معرفی برند خود در شهرهای مختلف، این بار با حضور در 2 رویداد مهم استانی در قزوین و كرمان به معرفی تازه‌ترین محصولش، FMC T5، پرداخت.

به گزارش پرشین خودرو، فردا موتورز، تولید و عرضه كننده خودروهای FMC SX5 و ،FMC 511 كه این روزها از كراس اوور FMC T5 نیز رونمایی كرده است، در ادامه برنامه معرفی برند و محصولات خود در استان‌های مختلف، این بار رهسپار شهرهای قزوین و كرمان شد.

 

فردا تی5



پیش از این علاقمندان به صنعت خودرو در شهرهای اردبیل و ارومیه در نمایشگاه های تخصصی صنعت خودرو با محصولات فردا موتورز آشنا شده و امكان خرید این خودروها با شرایط نمایشگاهی را داشتند. این روزها نیز همزمان با برپایی دو نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته در شهرهای قزوین و كرمان،‌این امكان برای ساكنین این دو شهر فراهم شده است.

 

فردا تی5



گروه خودروسازی فردا كه در دهمین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته كرمان و سیزدهمین نمایشگاه خودرو، لوازم یدكی و قطعات وابسته قزوین همراه با عاملیت های دلیلی و كوشیار حاضر شده است، جدیدترین محصول خود یعنی كراس‌اوور FMC T5 كه به تازگی رونمایی شده را نیز به نمایش درخواهد آورد. علاقمندان علاوه بر آشنایی با سبد كامل محصولات فرداموتورز در این رویدادهای خودرویی می‌توانند از طرح‌های جذاب ویژه نمایشگاه برای خرید محصولات بهره‌مند شوند.

 

فردا تی5



نمایشگاه خودرو قزوین از 11 لغایت 15 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین پذیرای علاقمندان است و خودرو دوستان كرمانی نیز می توانند از تاریخ 12 تا 15بهمن ماه در سالن خواجوی كرمانی مركز نمایشگاه های این شهر محصولات فرداموتورز و دیگر فعالان صنعت خودرو دیدن كنند.

کد خبر 136925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha