چگونه اولین مجتمع خودرویی تهران موفق به کسب جایزه رضایت مندی مشتری شد؟

در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، مرکز جامع خدمات خودرویی اتوشناس موفق به دریافت تندیس زرین رضایت مندی مشتریان شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی اتوشناس؛ در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید برگزار گردید، مرکز جامع خدمات خودرویی اتوشناس موفق به دریافت تندیس زرین رضایت مندی مشتریان شد.

در این مراسم برخی مدیران در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید برگزار گردید، مرکز جامع خدمات خودرویی اتوشناس موفق به دریافت تندیس زرین رضایت مندی مشتریان شد.دستگاه‌های دولتی و خصوصی به اشتراک و انتقال دانش و تجارب متخصصین، مسئولین و نخبگان مدیریت ایران در دوران کرونا و پسا کرونا، اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین‌المللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهره‌وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف‌کننده در بین آحاد مردم در شرایط بحرانی، افزایش فضای رقابتی در شرایط کرونا و پساکرونا با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده نمودن این اهداف، نقش مشتری مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی‌های سازمان به‌منظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان پرداختند.

براساس نتایج ارزیابی شرکت های تولیدی بزرگ و موثر در اقتصاد کلان کشور از منظر شاخص هایی نظیر مدیریت و رهبری بازار و مشتری مداری، برآورده کردن مناسب یا فراتر از انتظارات مشتری، نوآوری و ایجاد شبکه های جدید ارتباط با مشتریان، میزان رضایت مشتریان و ارزیابی آن و فعالیت های بهبود مربوط به رسیدگی به شکایات مشتری مورد، مرکز خدمات خودرویی اتوشناس حائز دریافت تندیس زرین اعتلای فرهنگ مشتری مداری پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری گردید. در پایان نیز آقایان علی و حسین خسروانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل اتوشناس به عنوان دوتن از مدیران نقش آفرین در این اجلاس، تندیس مزبور را دریافت نمودند.

 

 

رضایت مندی مشتریان اتوشناس

 

در حاشیه این اجلاس میلاد عتیقه چیان  مدیر بازاریابی اتوشناس با اشاره به اهداف این مجموعه در جلب رضایت مشتریان اذعان داشت: اتوشناس به عنوان تنها مرکز جامع و یکپارچه خدمات خودرویی شامل سرویس هایی نظیر خدمات تعمیرگاهی، کارشناسی، کاور و سرامیک و دیتیلینگ، خرید و فروش و ... در حال حاضر دارای دو مرکز در شهر تهران است و تمرکز اصلی خود را بر ارایه خدمات با کیفیت و مطمئن در راستای جلب رضایت حداکثری مشتریان خود قرار داده است.

خدمات اتوشناس شامل چه مواردی است که باعث رضایت مندی مشتریان شده است؟

خدمات اصلی اتوشناس که باعث جلب رضایت مندی مشتریان شده است شامل موارد زیر است:

خدمات تخصصی تعمیرگاهی

وجود متخصصان ماهر و استادکاران باتجربه در کنار مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا  به همراه ضمانت خدمات و قطعات به مدت 6 ماه یا 5 هزار کیلومتر دست به دست هم داده تا حداکثر رضایتمندی مراجعین تأمین شود. خدمات تخصصی تعمیرگاهی اتوشناس شامل سرویس تمامی بخش های زیر می باشد:

1-جلوبندی خودرو: جلوبندی شامل بخش های زیرین و جلویی خودرو است که اتاق خودرو و شاسی را به هم متصل می نماید و وظیفه هندلینگ خودرو را بر عهده دارد.
2-تعمیرات موتور و گیربکس خودرو: بعد از موتور خودرو، گیربکس یا جعبه دنده مهم ترین بخش خودرو محسوب می شود.
3-سیستم برق خودرو: یکی از موثرترین قسمت های خودرو در اتومبیل است که اهمیت بالایی دارد.
4- سرویس دوره ای: یکی از مهم ترین کارها برای پیشگیری از خسارات احتمالی و حفظ سلامت خودرو است که می بایست به صورت منظم انجام شود.
5- صافکاری و نقاشی: اتاق رنگ کورهی ایتالیایی VERTA با دمای بالا و مکش ذرات ریز، خدمات نقاشی را تا سطح استاندارد کارخانه بالا برده و دستگاههای شاسی کشی و جکهای مخصوص صافکاری، کوچکترین موج و قوس های ناشی از ضربات تصادف را همچون خط کش صاف می کند. استفاده از تکنیک های جدید صافکاری بدون رنگ PDR از دیگر خدماتی است که در اتوشناس ارایه می گردد.

 

 

خدمات تعمیرگاهی اتوشناس

 

کارشناسی قبل از خرید خودرو:

به دلیل هزینه های بالای تعمیرات خودرو و خسارتهای مالی سنگین و جبران ناپذیر، وجود مشکلات حقوقی و مالکیتی در مورد خودرو و جلوگیری از زیانهای وارده در صورت وجود رنگ شدگی و تصادف های احتمالی خودرو با اختلاف قیمت خودرو، انجام کارشناسی قبل از خرید جزء امور ضروری برای جلوگیری از تحمیل ضرر و زیان به خریداران است .

از مهمترین عواملی که باعث رضایت مندی مشتریان از مجموعه شده ضمانت پرداخت خسارات بدون سقف مالی است و کارشناسی خودرو اتوشناس شامل مراحل زیر است: کارشناسی رنگ و بدنه، کارشناسی فنی، بررسی اصالت شاسی و موتور خودرو و استناد عقد قرارداد توسط کارشناس حقوقی

خدمات کاور، سرامیک و دیتیلینگ خودرو

اتوآپ در مجموعه ی اتوشناس با توجه به داشتن نمایندگی انحصاری دو برند کاور مطرح دنیا کی پی ام اف انگلستان و اورافول آلمان و بعنوان توزیع کننده ی دست اول، دست بالاتری نسبت به رقبا در خصوص قیمت و کیفیت دارد. ضمن آن که عدم استفاده از برندهای چینی در اتوآپ، سطح کیفی و رضایت مندی مشتریان را نیز بسیار ارتقا داده است.
1- کاور بدنه خودرو:  کاور بدنه حودرو متریالیست که با به وجود آوردن یک لایه روی بدنه خودرو علاوه بر زیبایی با ایجاد یک لایه محافظتی، از رنگ خودرو محافظت می نماید. همچنین کاورها در رنگ های بسیار متنوع تولید می گردند و خاصیت نانو و آب گریزی دارند.

2--سرامیک بدنه: پوشش های سرامیکی خودرو ساخته شده از مواد پلیمری هستند که بر روی بدنه خودرو کشیده می شود و از آفتاب سوختگی، خط و خش و خوردگی شیمیایی محافظت می نماید.

خدمات اورژانسی خودرو اتویار

اورژانس خودرویی اتویار، خدمات جابجایی و حمل خودرو با خودروبرهای وینچ دار را به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته ارائه مینماید. همچنین در صورت نیاز ماشین شما به هرگونه خدمات خودرویی از جمله خدمات تعمیرگاهی، خودروبرهای اتویار خودرو را در محل شما دریافت نموده، تعمیرات با هماهنگی و اطلاع رسانی به شما در تعمیرگاه تخصصی اتوشناس صورت گرفته و نهایتا خودرو به صورت ضدعفونی شده درب منزل به شما تحویل میگردد.

اتوشناس جهت رضایت مندی مشتریان ، خدمات اورژانس خودرویی اتویار را به صورت پکیج و در قالب کارت های 3، 5 و 7 ستاره آماده کرد است که این کارت های 3 ستاره، 5 ستاره، 7 ستاره که شامل خدماتی نظیر: حمل خودرو با خودروبرهای ویژه که کوچکترین آسیبی را به جلوبندی و سیستم انتقال قدرت خودرو وارد نمی آورد، می باشد. همچنین از دیگر امکانات این کارت می توان به سرویس های مختلفی نظیر سوخت رسانی، پنچرگیری، کارواش، تخفیفات ویژه خدمات تعمیرگاهی و امکانات متنوع دیگر اشاره کرد.

 

 

خدمات خودروبر اتوشناس

 

 

اتوشناس با کسب جایزه رضایت مندی مشتریان یکی از مدعیان خدمات خودرویی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت متناسب با آن است برای مشاوره رایگان با کارشناسان اتوشناس می توانید با شماره 02145267 تماس بگیرید یا به وب سایت این شرکت به آدرس https://autoshenas.com/  مراجعه کنید

 

کد خبر 137629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha