مشخصات فنی پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H مشخص شد

پس از قطعی شدن عرضه پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا پادرا دیزل در بازار ایران، این شرکت به صورت قطره چکانی مشخصات فنی پیکاپ تاگا اچ را اعلام می‌کند. شما در این گزارش می‌توانید با مشخصات فنی پیکاپ ایسوزو تاگا H آشنا شوید.

/ فرشید آصفی / به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در سال‌های اخیر پیکاپ های سایز بزرگ در ایران با استقبال زیادی مواجه شده است و تقریبا در فواصل زمانی کوتاه مدت نمونه های جدیدی به بازار معرفی شده است.

مسیر ورود پیکاپ های سایز بزرگ با قابلیت آفرودی مناسب و امکان تردد شهری با پیکاپ آمیکو آسنا آغاز شد و به پیکاپ KMC T8 کرمان موتور و پیکاپ کلوت مکس موتور رسید.

حال شرکت پادرا دیزل با عرضه کینگ لینگ تاگا H که یک محصول چینی ژاپنی است این سگمنت را وارد دوره جدیدی خواهد کرد.

در روزهای گذشته اطلاعاتی از ورود پیکاپ کینگ لینگ تاگا H به بازار را در پرشین خودرو منتشر کردیم اما آنچه در این گزارش می‌خوانید مشخصات فنی پیکاپ کینگ لینگ تاگا H است که تا امروز به صورت رسمی از سوی پادرا دیزل انتشار یافته است هر چند که هنوز برای جزئیات کامل و نهایی از امکانات و آپشن های کینگ لینگ تاگا و انتشار کاتالوگ تاگا H باید در انتظار بمانیم.

پیکاپ تاگا اچ که خودروی دورگه ژاپنی چینی محسوب می‌شود طبق معمول سایر خودروهای هم‌وطن با چند پیشرانه مختلف قابل دسترسی است که خوشبختانه در ایران نیز قرار است با دو پیشرانه دیزل و بنزینی قابل سفارش گذاری باشد.

پادرا دیزل در خصوص توان پیشرانه دیزل و بنزینی پیکاپ کینگ لینگ تاگا اچ هنوز اطلاعاتی منتشر نکرده است اما بر اساس آنچه در منابع چینی آمده است پیکاپ تاگا H با پیشرانه بنزینی 1.8 لیتری 228 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

نسخه دیزل تاگا نیز با یک پیشرانه 3 لیتری توربو دیزل ۱۴۳ اسب بخار با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر را تولید می کند.

کینگ لینگ تاگا دیزل به گیربکس 6 سرعته دستی و تاگا بنزینی نیز به گیربکس 7 سرعته دستی مجهز است.

در خصوص امکانات ایمنی و رفاهی پیکاپ تاگا نیز بر اساس آنچه پادرا دیزل اعلام کرده است باید بگوییم که کینگ لینگ تاگا به صفحه کیلومتر دیجیتال با رزولوشن بالا، رادار حرکت بین خطوط، کیلس استارت و سیستم ورود بدون کلید، صندلی های چرمی، پورت یو اس بی سرنشینان عقب، آیینه برقی، شیشه های برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، قابلیت تنظیم دما به صورت دیجیتال، کروز کنترل، صندلی برقی 8 حالته، هولدر سرنشینان عقب، دوربین 360 درجه و دوربین دنده عقب مجهز است.

پیکاپ کینگ لینگ تاگا یک پیکاپ دو دیفرانسیل با اصالت ژاپنی است که با توجه به فیلم هایی که از سوی پادرا دیزل منتشر شده می‌توان گفت که از کیفیت بالایی در متریال مورد استفاده در کابین برخوردار است.

کینگ لینگ تاگا محصول یک سرمایه گذاری چینی ژاپنی میان کینگ لینگ چین و ایسوزو ژاپن است که بر خلاف سایر پیکاپ ها که از شاسی نسل قدیم تویوتا استفاده می‌کنند پیکاپ ایسوزو تاگا از شاسی و ساختار مدرن تری بهره‌مند است.

کد خبر 137792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha