مقایسه آمار تولید خودروهای کامل 2 خودروساز بزرگ در بهار

با توجه به تغییر نظر مدیران عامل دو شرکت بزرگ خودروسازی در خصوص توقف تولید خودرو به صورت ناقص و الزام به تولید خودرو به صورت 100درصد تجاری، می‌توانید در این گزارش نگاهی به آمار تولید خودروهای کامل و ناقص در بهار سال جاری و همچنین مقایسه این آمار با مدت مشابه سال گذشته بیاندازید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تولید خودروی ناقص از راهکارهای خودروسازان پس از تشدید تحریم‌های صنعت خودرو و به تبع آن کمبود برخی از قطعات های تک بود تا بتوانند ضمن حفظ تولید با تامین قطعات کسری اقدام به آماده‌سازی این خودروها کنند.

تولید خودروهای ناقص هر چند توانست خطوط تولید خودروسازان را فعال و سرپا نگه دارد اما حواشی بسیار زیادی برای خودروسازان به وجود آورد.

با تغییر دولت و سیاست‌های جدید وزارت صمت برای ساماندهی بازار خودرو و تغییر مدیران عامل دو شرکت بزرگ خودروساز کشور اما این روال نیز تغییر کرد و این دو شرکت تکمیل خودروهای ناقص موجود و توقف روند تولید خودرو به صورت ناقص را در اولویت قرار دادند.

نگاهی به آمار تولید خودروهای کامل در سه ماهه نخست سال جاری موید این است که تعداد تولید خودروی کامل نسبت به مدت مشابه سال پیش روند صعودی و افزایشی داشته است.

 

مقایسه تولید کامل سایپا

 

نمودار تولید خودرو

 

مقایسه تولید کامل ایران خودرو

 

نموار تولید خودرو کامل

 

مقایسه تولید ناقص ایران خودرو در بهار

 

نمودارتولید خودرو کامل

 

مقایسه تولید ناقص سایپا در بهار

 

نمودار تولید خودرو کامل

 

مقایسه تولید ناقص دو خودروساز بزرگ در بهار

 

نمودار تولید خودرو کامل

 

مقایسه تولید کامل دو خودروساز بزرگ در بهار

 

نمودار تولید کامل خودرو

 

 

کد خبر 138227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha