تست شتاب سریع‌ترین خودروی برقی تولید داخل + فیلم

کرمان موتور که از ماه‌ها پیش و پس از تملک پلتفرم جک جی4 از شرکت JAC به نام PS1، طرح برقی سازی این خودرو را با مپنا آغاز کرده بود، تست شتاب این خودرورا نیز اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، پیش از این معاون محصول شرکت کرمان موتور در حاشیه جلسه هم اندیشی با مراکز علمی کشور در پروژه های جدید این شرکت، با اشاره به برنامه های توسعه سبد محصول در این شرکت گفته بود: خودرو اختصاصی کرمان موتور با همکاری شرکت های معتبر اروپایی معرفی می‌شود. شرکت کرمان موتور با ورود به مرحله بومی سازی پلتفرم، محصول انحصاری خود را با همکاری استودیوهای مطرح ایتالیایی و بر پایه پلتفرم اختصاصی کرمان موتور با نام پلتفرم PS1 توسعه داده که قرار است این خودروی جدید از سال 1402 به بازار عرضه شود. پروژه خودروی جدید بر پایه پلتفرم اختصاصی کرمان موتور با نام PS1 ، علی رغم تمامی مشکلات و محدودیت ها، در سال 1400 و با حضور مشاوران و طراحان ایتالیایی کلید خورد و شرکت تغییراتی را در نسخه جدید این خودرو به وجود آورده که از نظر جلوه بصری باعث جذابیت بیشتر این خودرو شده و این تغییرات در نمای جلو و عقب و مجموعه چراغ ها محسوس می باشد؛ فراتر از تغییرات ظاهری، امکان نصب قوای محرکه متنوع و حتی تولید نسخه الکتریکی بر پایه این محصول نیز پیش بینی شده است.

با وجود این توضیحات که برنامه های کرمان موتور را تشریح می‌کند، حالا شاهد انتشار ویدئویی از تست شتاب این خودرو هستیم که در مدت زمان 7.60 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر دست پیدا می‌کند.

به هر حال با توجه به حرکت خودروسازان بزرگ به سمت برقی شدن خودروها، خودروسازان ایرانی نیز حرکت به سمت توسعه محصولات برقی را آغاز کردند که تا امروز به قطعیت می‌توان گفت که کرمان موتور و ایران خودرو از پیشتازان این بخش هستند.

در ادامه می‌توانید ویدئویی که از تست شتاب خودروی برقی کرمان موتور منتشر شده است، ببینید:


 




 

کد خبر 138438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha