کد خبر 139195
۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
چشم انداز خودروهای برقی در آمریکا

پیش‌بینی می‌شود بیش از نیمی از فروش خودروهای ایالات متحده در سال ۲۰۳۰، مدل‌های برقی خواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو، گزارش جدیدی منتشر شده است که به قانون اخیر کاهش تورم دولت بایدن اشاره می‌‌کند و شامل اعتبار مالیاتی فدرال برای خودروهای الکتریکی می‌شود. بایدن با بسیاری از قوانین دیگر که به زیرساخت‌های شارژ خودروهای الکتریکی و موارد دیگر کمک می کند، موافقت کرده است.

محاسبات قبلی نشان می‌داد فروش خودروهای برقی تا سال 2030 حدود 43درصد از کل بازار خودروی ایالات متحده خواهد بود. با این حال، در ماه اوت، پس از تصویب جدیدترین قانون مرتبط با خودروهای برقی، پیش‌‌بینی‌ها تغییر کرد و خودروهای برقی اکنون تا سال 2030، 52 درصد از کل بازار خودرو را تشکیل خواهند داد.

بایدن قبلا هدف را تا پایان دهه جاری تعیین کرده بود که نیمی از فروش خودرو در ایالات متحده با باتری الکتریکی، برقی هیبریدی پلاگین یا سلول سوختی هیدروژنی باشد. اگر این پیش‌بینی دقیق باشد، ایالات متحده می‌تواند به‌موقع به هدف خود برسد.در‌حالی‌که پیش‌‌بینی پذیرش خودروهای الکتریکی دشوار است، بسیاری از گزارش‌های اخیر کاملا امیدوارکننده بوده‌‌اند.

به نظر می‌رسد مدتی طول بکشد تا اعتبار مالیاتی جدید خودروهای برقی واقعا مزایای خود را آشکار کند؛ زیرا قوانین موجود، واجد شرایط بودن بسیاری از خودروهای الکتریکی را دشوار می‌کند. در سال آینده یا پس از آن، نباید تفاوت زیادی در فروش وجود داشته باشد. با این حال انتظار می‌رود در اواخر دهه جاری میلادی نه‌تنها اعتبار مالیاتی خودروهای برقی، بلکه اعتبار مالیاتی تولید باتری باعث کاهش شدید هزینه‌‌های خودروهای الکتریکی شود.

کد خبر 139195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha