مگاموتور، 80 هزار میلیارد ریال لوازم یدکی به بازار عرضه می کند

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت بنا داریم تا پایان سال 1401، بیش از 80 هزار میلیارد ریال لوازم یدکی از سوی مگاموتور به بازار عرضه شود.

به گزارش پرشین خودرو، محمد علی تیموری، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی و هدف گذاری های انجام شده گروه خودروسازی سایپا، شرکت مگاموتور در سال گذشته 18 هزار میلیارد ریال لوازم یدکی به بازار عرضه کرده است که این رقم در سال جاری به بیش از 30 هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی در ادامه تاکید کرد: مگاموتور تا پایان سال 1401 افزون بر 80 هزار میلیارد ریال لوازم یدکی به بازار کشور عرضه می کند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اضافه کرد: مگاموتور نیز با توجه به قابلیت ها و توانمندی های خود همچنین حمایت ها و سیاست گذاری های اتخاذ شده توسط دولت در عرصه توزیع لوازم یدکی، باید در سه سال آینده به رقم بالای سالی 30 هزار میلیارد تومان دست یابد.

تیموری همزمان با 30 امین سالروز تاسیس مگاموتور در مراسمی که به منظور تجلیل از اولین مدیرعامل و موسس مگاموتور صورت گرفت، خاطرنشان کرد: مگاموتور در 30 ساله اول فعالیت خود اقدامات ارزشمندی را به جامعه صنعت خودرو کشور ارائه کرده و در آستانه ورود به 30 ساله دوم با توجه به شرایط امروز نیازمند رویکردهای متنوع تر از منظر فعالیت و تولید محصولات جدید،کیفیت بالا با محوریت صادرات خود است.

کد خبر 139610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha