محصول جدید آمیکو با موتور 400 اسب بخاری می‌آید

مدیر فروش آمیکو گفت: از عرضه محصول جدید شرکت آمیکو با قدرت 400 اسب بخار خبر داد و اظهار کرد: محصول جدید آمیکو که به زودی وارد بازار می‌شود، قوی‌ترین مدل تک‌محور بازار با موتور 400 اسب‌بخاری خواهد بود که مزیت خوبی را برای پیمایش جاده ایجاد می‌کند. این خودرو با کاربری فلزی عرضه خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حمید ترکی، در همایش معرفی محصولات این شرکت با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در عرصه عرضه خودروهای تجاری قابلیت‌های شرکت ومحصولات را خدمت مشریان معرفی کنیم و بتوانیم در کنار هم کمکی به صنعت حمل‌ونقل کشور داشته باشیم اظهار کرد: یکی از خوشنام‌ترین محصولات گروهی صنعتی آمیکو کامیون ۴*۶ یا همان ۱۰ چرخه ۲۶۳۱ است که از سال‌های قبل در دو نسخه باری و کمپرسی در بازار حمل‌ونقل کشور حضور داشته و در حال حاضر نیز محصول به روز این خانواده را در شرکت عرضه می‌کنیم.

وی تصریح کرد: کامیون ۱۸۲۹ محصول دیگر این شرکت است که در نسخه باری به زودی وارد چرخه حمل‌ونقل کشور خواهد شد. این محصول با توجه به ویژگی‌هایی که دارد که می‌تواند یکی از مطرح‌ترین محصولات باری برای مشتریان باشد.

مدیر فروش آمیکو با اشاره به پیکاپ این شرکت، خاطرنشان کرد: پیکاپ آسنا یکی دیگر از محصولاتی است که از سال ۹۷ وارد بازار کشور شده است. این محصول یکی از مطرح‌ترین محصولاتی که در سگمنت پیکاپ کشور وجود دارد. نسخه جدید و بهبود‌یافته این محصول از سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

ترکی در ادامه به معرفی محصول ۲۶۳۱ این شرکت پرداخت و در خصوص قیمت‌ آن گفت: کامیون ۲۶۳۱ در حال حاضر با دو کاربری کمپرسی معدنی با قابلیت‌های کار در معدن وجود دارد و به زودی نسخه کمپرسی شهری آن هم عرضه خواهد شد. نسخه شهری مدلی سبک‌تر است که برای مصارف شهری و آنرود استفاده می‌شود. این کمپرسی معدن به همراه کاربری با قیمت ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. زمان تحویل این خودروها ۳۰ روز کاری است اما با توجه به محدودیت خودرو احتمال طولانی‌تر شدن این زمان وجود دارد. شرایط فروش اقساطی هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است. 

وی در رابطه با میکسر محصول ۲۶۳۱ نیز تصریح کرد: کاربری دیگر این خودرو میکسر است که با قیمت ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. تحویل این خودرو هم تا ۹۰ روز کاری در نظر گرفته شده است. این محصول در حال حاضر به صورت نقدی به فروش می‌رسد اما در حال برنامه‌ریزی برای فروش اقساطی این محصول هم هستیم. 

مدیر فروش شرکت آمیکو همچنین از عرضه محصول 2631 با کاربری آتش‌نشانی خبر داد و بیان کرد: افزون بر این دو کاربری، امکان عرضه این خودرو در مدل آتش‌نشانی هم وجود دارد. این کاربری در شرکت آمیکو طراحی و تولید نمی‌شود اما در صورت تقاضا این محصول با کاربری آتش‌نشانی هم عرضه می‌شود. 

ترکی در خصوص شرایط فروش این محصول نیز گفت: علاوه بر فروش نقدی کامیون کمپرسی این شرایط را داریم که ۵۰ درصد معادل یک میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان به صورت اقساط و مابقی آن رابه صورت اقساط ۱۲ ماهه (هر ماه ۱۸۳ میلیون تومان) دریافت می‌کنیم. 

 

حمید ترکی



وی همچنین از عرضه محصول جدید شرکت آمیکو با قدرت 400 اسب بخار خبر داد و اظهار کرد: محصول جدید آمیکو که به زودی وارد بازار می‌شود، قوی‌ترین مدل تک‌محور بازار با موتور ۴۰۰ اسب‌بخاری خواهد بود که مزیت خوبی را برای پیمایش جاده ایجاد می‌کند. این خودرو با کاربری فلزی عرضه خواهد شد. 

مدیر فروش آمیکو با بیان این موضوع که خودروهایی که توسط این شرکت به فروش می‌رسد قطعات آن موجود است و تعهد بدون تحویل خودرو نخواهیم داشت تاکید کرد: یکی از استراتژی‌های شرکت آمیکو در سال‌های فعالیت خود داشته، این است که هرگز سعی نکرده با هزینه مشتریان اقدام به سرمایه‌گذاری کند و همواره محصولی را به فروش رسانده که موجود بوده است. این باعث خوشنامی شرکت و گروه صنعتی شده است. این شرکت همواره براساس اطمینان محصول خود را عرضه کرده است و همیشه محصولی را به فروش گذاشته‌ایم که قطعات آن در کارخانه بوده است. سعی می‌کنیم شرایط اقساطی را هم در کنار فروش نقدی این محصول در نظر بگیریم. برای این خودرو به دنبال کاربری‌های دیگری هم از جمله جرثقیل، بالابر و بونکر آب و پمپ بتن و آتش‌نشانی و... هستیم.

وی در ادامه در مورد محصول آسنا نیز تاکید کرد: آسنا نیز یکی از پیکاپ‌هایی است که برای آفرودسواران و آشنایان صنعت پیکاپ کشور نامی آشناست. این خودرو از لحاظ ابعاد و کابین بزرگترین کابین را دارد و سواری بسیار خوبی دارد و خشکی بسیاری از پیکاپ‌های موجود در بازار را ندارد. سواری آن به راحتی یک سدان نیست اما هم‌پای یک یو‌اس‌بی می‌توان از آن برای تردد جاده‌ای استفاده کرد. شرکت تصمیم گرفته بهبودی را در نسخه جدید این خودرو انجام دهد. در گام نخست ظاهر خودرو با تغییرات جزئی انجام شده است اما اتاق تغییرات اساسی نداشته است. 

وی افزود: موتور 4K22 یکی از به‌روزترین موتورهای میتسوبیشی است که با قدرت بالاتر از ۲۱۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متر قدرتو شتاب خوبی را به خودرو می‌دهد و عملکرد آن را در حرکت بی‌نظیر می‌کند. از لحاظ تزئینات داخلی هم سعی کرده‌آیم مدل به‌روزتری عرضه کنیم. فروش این مدل هم به زودی آغاز خواهد شد.

شبکه خدمات پس از فروش موضوع دیگری بود که ترکی به آن اشاره کرد و گفت:‌ برای اطمینان مشتریان هم از یک شبکه فروش و خدمات پس از فروش در کشور برخوردار هستیم. این نمایندگان بازوی آمیکو در ارائه خدمات پس از فروش و حداکثرسازی رضایت مشتریان هستند. سیاست‌ ما این بود که در کمیت شبکه پوشش حداکثری داشته باشیم و بتوانیم تمام نمایندگی‌ها را در کشور توزیع کنیم. 

مدیر فروش آمیکو همچنین افزود: در حال حاضر حدود ۶۰ نقطه ارائه خدمات فروش و پس از فروش و عرضه قطعه یدکی داریم که شامل ۴۱ نماینده فروش و خدمات پس از فروش، ۸ عاملیت فروش و ۸ عاملیت فروش قطعه یدکی و یک عاملیت خدمات پس از فروش می‌شود. سیاست‌ شرکت هم افزایش و توسعه کمی شبکه است و به دنبال جذب نمایندگی برای تمامی نقاطی هستیم که از نظر ما نیاز به نمایندگی داریم. در سال جاری هم تعدادی نمایندگی اضافه کرده‌ایم. واحد خدمات پس از فروش شرکت هم از لحاظ کیفی برنامه‌های افزایش خدمات و افزایش رتبه نمایندگی‌ها را دنبال می‌کند که امیدواریم منجر به ارائه خدمات بهترین به مشتریان و رضایت آن‌ها شود. 

وی در پایان با اشاره به امکان خرید اینترنتی محصولات این شرکت گفت: در چند ماه گذشته فروش اینترنتی آمیکو را آغاز کردیم که با مراجعه به سایت شرکت این امکان برای مشتریان وجود دارد. همچنین طرح‌های فروش هم در سایت وجود دارد.

معرفی سه محصول ۲۶تن، ۱۹ تن و پیکاپ شرکت آمیکو

محصول ۲۶ تن شرکت آمیکو با تغییراتی جهت افزایش تناژ و بازدهی بیشتر در موتور خودرو، همراه بوده است. وزن خالص این خودرو ۱۰ تن است. موتور این خودرو به‌روز شده با قدرت ۴۰۰ اسب‌بخار است. گشتاور این خودرو ۱۹۲۰ نیوتون‌متر است. این موتور استاندارد آلایندگی یورو۵ به همراه eev است. این موتور این امکان را دارد که آلایندگی یورو۶ را هم کسب کند. گیربکس این خودرو هم برای افزایش قدرت موتور همسان‌سازی شده است و در حال حاضر از یک گیربکس ۱۲ مرحله روی آن استفاده می‌شود. با توجه به بازده حداکثری این موتور از ضرایب دنده بزرگ استفاده می‌شود.

اکسل این خودرو ۱۶ تن در هر محور در نظر گرفته شده است و این محصول امکان ۲۶ تن بار را دارد. با ترکیب این موتور، گیربکس و شاسی می‌توانیم تناژ را بالا ببریم.

آمیکو در نظر دارد محصول ۱۹۲۹ را هم به بازار عرضه کند. این محصول در واقع ۱۹ تن است و به صورت باری به مشتریان عرضه خواهد شد. وزن خالص این خودرو ۹ تن خواهد بود. این محصول از موتور مشابه ۲۶۳۱ استفاده می‌کند که توان موتوری معادل ۴۰۰ اسب‌بخار را دارد. موتور این دو محصول مشابه هستند و در این محصول بیشتر قدرت موردنظر مهندسی بوده است. ضرایب دنده این خودرو به گونه‌ای است که گشتاور را به بهترین حالت افزایش می‌دهد. اکسل این خودرو هم ۱۶ تن تک است. 

آنچه این محصولات را از رقبا متمایز می‌کند این است که فراتر از ۲۶ و ۱۹ تن در سگمنت خود، قابلیت حمل بار دارند. 
پیکاپ آسنا هم ارتقای کلی پیدا کرده است. وزن این محصول ۱۹۵۰ کیلو است. ابعاد و ظاهر این خودرو با مدل قبل چندان متفاوت نیست اما پیشرانه آن بهبود پیدا کرده و یک موتور توربوی ۴ سیلندر روی آن تعبیه شده است. این موتور که نسبتا به‌روز است از تکنولوژی mivec میتسوبیشی استفاده می‌کند. این موتور توان ۲۰۰ اسب‌بخاری است و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری دارد. این خودرو از استاندارد یورو ۵ بهره می‌برد و امکان ارتقا هم دارد. علاوه بر موتور گیربکس این خودرو هم ارتقا پیدا کرده است و در حال حاضر از یک گیربکس ۶ سرعته بهره می‌برد. این خودرو جزو معدود پیکاپ‌های داخلی است که استانداردهای ۸۵گانه را پاس می‌کند.

کد خبر 139822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha