فروش خودرو صفر کیلومتر «ب ام و» همراه با نصب کاور بدنه

شرکت پرشیا خودرو در جدیدترین طرح فروش خود اقدام به عرضه خودرو صفر کیلومتر ب ام و کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، متقاضیان خرید خودرو ب ام و صفر کیلومتر با مراجعه به بوتیک پرشیا خودرو واقع در مجتمع خرید ایران مال، تا روز 11آذر ماه فرصت دارند ضمن بازدید از خودروهای ب ام و صفرکیلومتر با ثبت سفارش خرید در این مجموعه از یک خدمات نصب کاور رایگان برخوردار شوند.

شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، خودروهای صفرکیلومتر ب ام و سری 7 و ب ام و X4 مدل 2017 با تحویل 30 روزه را عرضه نموده است.

خودروهای موجود در جدیدترین طرح فروش پرشیا خودرو با یکسال گارانتی و خدمات ویژه BSI عرضه می‌شود تا خیال مشتریان و خریداران را بابت دریافت خدمات باکیفیت راحت کند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 0214591 داخلی 3 بخش فروش تماس حاصل نموده و یا برای بازدید به بوتیک پرشیا خودرو واقع در مرکز خرید بزرگ ایران مال مراجعه نمایند.

متقاضیان در صورت ثبت درخواست خرید خودرو صفرکیلومتر ب ام و در بوتیک پرشیا خودرو در مرکز خرید ایران مال، می‌توانند از خدمات رایگان نصب کاور بدنه توسط پرشیا خودرو استفاده نمایند. این طرح تا روز 11 آذرماه 1401 ادامه خواهد داشت.
 

کد خبر 139927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha