4 ویژگی برتر دیگنیتی پرستیژ نسبت به نسخه پرایم

با گذشت دو سال از عرضه دیگنیتی پرایم به بازار خودرو ایران، بهمن موتور نسخه جدید و ارتقاء یافته این خودرو را با چهار ویژگی برتر نسبت به دیگنیتی پرایم راهی بازار کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با توجه به آغاز فروش دیگنیتی پرستیژ، بد نیست تا به این خودرو از زاویه‌ای دیگر بنگریم.

در شرایطی که خودروهای تازه وارد به بازار ایران از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ برخوردار بودند، بهمن موتور با عرضه نسخه پرستیژ از دیگنیتی این روال را تغییر داد. یکی از برترین ویژگی‌های دیگنیتی پرستیژ و عمده تفاوت آن با دیگنیتی پرایم به تغییر در حجم موتور پرستیژ بازمی‌گردد.

دیگنیتی پرستیژ به موتور دو لیتری GDI توربوشارژ مجهز است که می‌تواند توانی معادل با ۲۲۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر تولید کند. دیگنیتی پرستیژ یکی از اندک خودروهای جدید بازار با پیشرانه‌ای به جز 1.5 لیتر توربو است.

دومین ویژگی برتر دیگنیتی پرستیژ به گیربکس این خودرو مربوط می‌شود. در حالی که گیربکس دیگنیتی پرایم از نوع CVT بود در دیگنیتی پرستیژ شاهد استفاده از گیربکس شش دنده اتوماتیک هستیم.

دیگر تفاوت دیگنیتی پرستیژ با دیگنیتی پرایم را باید در ظاهر این دو خودرو جستجو کنیم. در مقایسه دیگنیتی پرستیژ با دیگنیتی پرایم به حذف چراغ‌های مه‌شکن از روی سپر، بازطراحی سپرهای عقب و جلو، اگزوز دو تایی و رینگ اسپرت 20 اینچی دیگنیتی پرستیژ برمی‌خوریم که ظاهر این خودرو را بیش از پیش جذاب کرده است.

آخرین تفاوت پرستیژ و پرایم نیز به امکانات رفاهی این دو خودرو و اعمال برخی تغییرات در کابین پرستیژ بازمی‌گردد. شارژر وایرلس، صفحه کیلومتر تمام دیجیتال، نورپردازی داخلی هفت رنگ و صندلی برقی 10 حالته راننده (جایگزین 6 حالته سابق) از امکاناتی است که در کابین دیگنیتی پرستیژ وجود دارد.

جذاب‌ترین بخش کابین نیز سیستم صوتی پرقدرت دیگنیتی پرستیژ است که از توسط شرکت پایونیر ساخته شده است. سیستم صوتی پایونیر با 8 اسپیکر و آمپلی فایر 150 وات آخرین تفاوت دیگنیتی پرستیژ با دیگنیتی پرایم است.

این خودرو با توجه به قیمت گذاری مناسب شرکت بهمن موتور، یکی از برترین انتخاب‌های موجود در بازار خودرو ایران است.

کد خبر 140199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • parvaz ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    باز هم دو میلیارد نمی ارزه .