استفاده اشتراکی خودروسازان از دارایی های یکدیگر

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان باید از دارایی های خود به صورت مشترک با خودروسازان دیگر استفاده کنند.

به گزارش پرشین خودرو، منوچهر منطقی، با اعلام این خبر اظهار داشت: برای تمام خودروسازان مسیر مشترکی ترسیم شده که بتوانند بر روی پلتفرم های مشترک کار کنند. پنج پلتفرم داخلی مشخص شده که سه تا در سایپا وجود دارد و نشان دهنده این است که سایپا بضاعت خوبی در این زمینه دارد.

وی افزود: بر اساس مسیر ترسیم شده خودروسازان باید از دارایی های خود به صورت مشترک با خودروسازان دیگر استفاده کنند و به اشتراک بگذارند که در این صورت در کشور تحولی ایجاد خواهد شد و امیدواریم که در سال آینده این اتفاق مهم انجام و هم افزایی بین خودروسازان بزرگ و کوچک ایجاد شود.

منطقی همچنین اضافه کرد: سایپا مجموعه ای است که توانمندی تولید یک میلیون خودرو را دارد و دارای مدرن ترین مرکز طراحی محصول در ایران و منطقه است، اما به مرور زمان این موارد در سال های اخیر کم اهمیت شده بود چراکه تیراژ تولید کاهش یافته و توجه بر مرکز تحقیقات کمتر شده بود و می بایست توانمندی ها مجدد مورد بازبینی قرار می گرفت و برای آن برنامه ریزی می شد. خوشبختانه در حال حاضر مدیریت سایپا این مسیر را ترسیم کرده تا بتواند از دارایی موجود استفاده بهینه کند.

کد خبر 140210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha