اعلام جزئیات عرضه لاماری ایما در بورس کالا + جدول و مشخصات فنی لاماری ایما

سازمان بورس کالا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سه شنبه هفته آینده ۴ بهمن ماه ۵۵۰ دستگاه خودرو لاماری ایما با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بر اساس اطلاعیه اعلام شده توسط سازمان بورس، پیش پرداخت سفارش خرید هر دستگاه خودروی لاماری ایما ۵۰ درصد قیمت خودرو لاماری ایما بوده و هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش یک دستگاه خودروی لاماری ایما است.

 

جزئیات فروش لاماری ایما

 

 

لاماری ایما



صدور سند و شماره گذاری خودرو لاماری ایما خریداری شده از بورس کالا به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب کنند.

 

لاماری ایما

 

خریداران لاماری ایما همچنین ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه های جانبی همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وبسایت سامانه فروش محصولات لاماری به آدرس اینجا هستند.

 

لاماری ایما



هزینه های جانبی خرید لاماری ایما از بورس کالا شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها جمعا به مبلغ ۲۴ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۲۲۶ تومان شامل بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری است و همه هزینه های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وبسایت و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

 

لاماری ایما



خودروهای لاماری ایما خریداری شده در بورس کالا، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ به خریداران تحویل داده می شود.

 

 

مشخصات فنی لاماری ایما

 

مشخصات فنی لاماری ایما

 

 

 

کد خبر 140610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 0
    سلام . خیلی برام جالب هستش که امثال سایت هایی مثل شما که ادعای تخصصی و تحلیلی دارید ، به جای پرداختن به مشکلات این صنعت و حمایت از مردم فقط شدید بلند گوی خودروسازان ریز و درشتی و برای حق حساب و همکاری با شرکتها یکبار نقد میکنید و ایراد میگیرد و میکوبید و با گرفتن پول از شرکتها و حق السکوت یکباره ورق برمیگرده و از محصولاتشون تعریف و تمجید و تبلیغ میکنید و این وسط مردم هم به جهنم . البته با این شیوه درآمدزایی باید بیشتر براتون دلسوزی کرد . یا حق
  • مسعود ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    واقعا عجیبه . به عنوان یه علاقه مند به موضوعات خودرویی از مطالب شما متعجبم ..!! یکبار از لاماری ایراد میگیرد و خبر منفی میزنید حالا تبلیغ میکنید و ....متاسفم برای مردم که با وجود شما سایت های وابسته هیچ مدافعی ندارند.