کد خبر 143217
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۲
توسعه شبکه خدمات لاماری به 34 نمایندگی تا پایان سال 1402

شرکت آرین پارس موتور همزمان با معرفی خودرو لاماری ایما X، شوروم مرکزی لاماری را نیز افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت آرین پارس موتور پس از گذشت حدود یک سال و نیم از رونمایی محصول لاماری ایما، شب گذشته و در آستانه سالگرد تحویل اولین دستگاه  از محصول لاماری، نسخه فول آپشن لاماری ایما را معرفی کرد.

لاماری ایما X جدیدترین محصول آرین پارس موتور است که در آینده نزدیک با ظاهری تقریبا یکسان اما با  امکانات و آپشن های بیشتر از لاماری ایما در سبد محصولات شرکت آرین پارس موتور قرار خواهد گرفت.

مدیر خدمات پس از فروش شرکت آرین پارس موتور از توسعه نمایندگی های خدمات پس از فروش لاماری تا پایان سال 1402 خبر داد و گفت: تا پایان امسال پوشش شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش لاماری به 34 نمایندگی در 21 استان کشور افزایش می یابد.

وحید قاسمی شیان که در مراسم معرفی لاماری ایما X و افتتاح شوروم مرکزی لاماری سخن می گفت، افزود: توسعه شبکه نمایندگی خدمات ضمن ارتقاء سرویس دهی، سطح دسترسی بهتر مشتریان را در دریافت خدمات پس از فروش فراهم می کند .

وحید قاسمی‌شیان

وی همچنین به  موضوع استانداردسازی خدمات پس از فروش و تاخیر ایجاد شده در استاندارد سازی خدمات اشاره و تاکید کرد: اگر چه استاندارد خدمات پس از فروش لاماری نسبت به فروش با تاخیر زمانی تدوین شد اما با سرعت در اجرای استانداردها، تا پایان امسال تمام 34 نمایندگی خدمات پس از فروش لاماری به صورت استاندارد آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهند بود.

مدیر خدمات پس از فروش شرکت آرین پارس موتور در ادامه از توسعه تعداد ناوگان امدادی این شرکت  تا پایان سال جاری خبر داد و گفت : تا پایان سال 1402 به شبکه و ناوگان امداد آرین موتور 32 دستگاه خودرو اضافه می شود .

قاسمی با اشاره به اینکه تمام این اقدامات صورت گرفته در حوزه توسعه شبکه نمایندگی ها و ناوگان امدادی را در راستای برند سازی مجموعه لاماری دانست و افزود : به منظور ترغیب مشتریان و ارتقای جایگاه محصول لاماری ، سال 1402 ، سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است .

وی همچنین رفع چالش های کیفی را مستلزم همکاری برخط بین شبکه نمایندگی خدمات با بخش تولید دانست و تاکید کرد : انتطار می رود سال 1402 با همکاری مدیران نمایندگی ها و در کنار مراکز خدمات ثابت و سیار ، بتوانیم چالش های کیفی را بر خط به کارخانه  منتقل و در راستای بهبود کیفیت محصول اقدامات اصلاحی را انجام دهیم.

وی در پایان خواستار سفارش گذاری مناسب در حوزه  قطعات یدکی شد و افزود : انتظار می رود با سفارش گذاری بهتر در حوره قطعات یدکی بتوانیم سطح سرویس دهی بهتری را برای مشتریان فراهم کنیم.

کد خبر 143217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha