400 دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی ارگ جدید جذب خودروسازان شدند

۴۰۰ دانشجوی فارغ التحصیل در رشته‌های مکانیک خودرو، کنترل کیفیت، مونتاژ، رایانه و برق با مهارت آموزی وارد صنعت خودروسازی بَم شده اند.

به گزارش پرشین خودرو، در بازدید رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان از منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم، دکتر زند رییس دانشگاه علمی کاربردی ارگ جدید از آمادگی برای جذب دانشجو در ترم‌های پیش رو خبر داد و گفت: برنامه ریزی‌های مدونی برای جذب حداکثری دانشجو، و ورود هر چه بیشتر فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط با صنعت خودروسازی، به بازار تولید خودرو در دست اقدام است وهمه فارغ التحصیلان این دانشگاه، جذب کارخانجات خودروسازی شده اند.


دکتر ایرانمنش رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان هم دانشگاه علمی کاربردی ارگ جدید را از مراکز علمی و هدفمند دانشگاهی کشوربرشمرد و گفت: افزون بر ۴۰۰ دانشجوی فارغ التحصیل رشته‌های مکانیک خودرو، کنترل کیفیت، مونتاژ خودرو، رایانه و برق خودرو تاکنون از طریق این دانشگاه جذب صنایع خودروسازی شده اند.


وی از تحصیل ۳۵۰ دانشجو در ترم جاری این دانشگاه نیز خبر داد و با اشاره به نیاز یک هزار نفری کارخانجات به نیروی کار جدید، تلاش این دانشگاه برای تربیت و تامین این نیروها را در سال تحصیلی ۱۴۰۲ را موثر و ضروری دانست.

کد خبر 141719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha