۲۵ بهمن ماه، ۱۰۰۰ فیدلیتی و ۵۰۰ خودرو ریسپکت در بورس کالا عرضه می شود

۵۰۰ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره، ۵۰۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره، ۳۰۰ دستگاه ریسپکت سفید و ۲۰۰ دستگاه ریسپکت مشکی در روز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه جاری در بورس کالا عرضه خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت بهمن موتور قیمت پایه فیدلیتی ۵ نفره را ۷۵۹ میلیون تومان و فیدلیتی ۷ نفره را ۷۷۲ میلیون تومان اعلام کرده است. این شرکت ریسپکت را نیز ۶۴۳ میلیون تومان عرضه می کند که عرضه ریسپکت برای نخستین بار در بورس کالا انجام می شود.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید خودروهای سواری عرضه شده شامل فیدلیتی و ریسپکت ۱۰۰ درصد تعیین شده است.

هزینه های جانبی که قرار است بعد از معامله به فیدلیتی افزوده می شود ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و علی الحساب ۱۷ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۹۰۲ تومان برای فیدلیتی ۵ نفره و ۱۷ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۹۰۲ تومان برای فیدلیتی ۷ نفره بابت هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری، هزینه پلاک و شماره گذاری، هزینه پست، صدور کارت و هوشمندسازی کارت خودرو و هزینه بیمه شخص ثالث می باشد. مابه التفاوت این هزینه های جانبی پس از نهایی شدن مبالغ مذکور در سال ۱۴۰۲ توسط مراجع ذیربط مشخص و اخذ خواهد شد.

هزینه های جانبی که قرار است بعد از معامله به ریسپکت افزوده می شود ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و علی الحساب ۳۶ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۴۰۲ تومان بابت هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری، هزینه پلاک و شماره گذاری، هزینه پست، صدور کارت و هوشمندسازی کارت خودرو و هزینه بیمه شخص ثالث می باشد. مابه التفاوت این هزینه های جانبی پس از نهایی شدن مبالغ مذکور در سال ۱۴۰۲ توسط مراجع ذیربط مشخص و اخذ خواهد شد.

مدل خودروهای مذکور نیز سال ۱۴۰۲ است.

25 بهمن ماه، 1000 دستگاه فیدلیتی و 500 خودرو ریسپکت عرضه می شود

کد خبر 141846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha