وضع لیزینگ خودرو غدیر از منظر عملکرد سالانه، مطلوب شناسایی شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت لیزینگ خودرو غدیر در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۱ با حضور سهامداران، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره شرکت، نماینده سازمان بورس و و بازرس قانونی شرکت برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، در این مجمع که روزسه شنبه دوم اسفند ماه سال جاری در سالن ساپکو و به صورت حضوری و برخط برگزار گردید، گزارش‌های مالی سالانه و خلاصه عملکرد هیات ‌مدیره به سهامداران ارایه شد.

مرتضی ادیبی مدیرعامل شرکت لیزینگ خودرو غدیر، با تشکر از مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و اعضای هیات مدیره و سهامداران، به ارایه گزارش عملکرد شرکت و تشریح برنامه های آینده پرداخت.

وی اظهار داشت: تحقق بودجه تعیین شده در سال مالی منتهی به سی ام آذر ماه ۱۴۰۱ نشانه خوبی برای انضباط مالی و رشد عملکرد شرکت است. بررسی آمار و ارقام نشان می‌دهد میزان درآمدهای عملیاتی سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۷۲ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل لیزینگ خودروغدیر با اعلام این که ادامه این مسیر در سال آینده اثر زیادی روی افزایش تسهیلات اعطایی خواهد داشت ابراز امیدواری کرد با توجه به ارزیابی های موجود، این روند پایدار همچنان ادامه داشته باشد .

ادیبی اذعان کرد که این موفقیت ها با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و متعهد و به پشتوانه اعتماد مشتریان و حمایت سهامداران حاصل شده است.

به گفته وی در سال مالی منتهی به آذر ماه ۱۴۰۱، از منظر وصول مطالبات، افزایش فروش و تنوع محصولاتی که به فروش رفته، لیزینگ خودرو غدیر یکی از شرکت های پیشرو در کشور به شمار می رود و گزارش های حوزه مالی ثبت شده در کدال مبین پایداری سهام شرکت است.

همچنین وضعیت شرکت از منظر عملکرد مالی منتهی به آذرماه «مطلوب» شناسایی شده است و «وفاداری بالا»ی سهامداران موید این نکته است و امیدواریم این روند پایدار همچنان استمرار یابد.

 ادیبی افزود: در تحلیل روند رو به رشد عملکرد شرکت، به روشنی مشخص می شود که این روند در سال مالی منتهی به سی ام آذر ماه سال ۱۴۰۱ متاثر از رشد ۲۷۲ درصدی درآمدهای عملیاتی، ۲۱۴ درصدی سود ناخالص، صد درصدی سود خالص و ۶۰ درصدی سود پایه هر سهم، «صعودی» است.

وی اضافه کرد: افزایش سرمایه ثبت شده از محل تجدید ارزیابی و سود انباشته به میزان ۱۸۳ درصد در ابتدای آبان ماه سال جاری یکی از مهم ترین دلایل این رشد بود.

به گفته وی از دیگر عوامل شاخص روند صعودی عملکرد شرکت، افزایش ۲۴۱ درصدی میزان تسهیلات اعطایی در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ نسبت به سال مالی قبل بود.

مدیرعامل شرکت لیزینگ خودروی غدیر با اشاره به شرایط حاکم بر بازار سرمایه اعلام کرد: تلاش در راستای اجرای راهبردهای مناسب و قابل انطباق با شرایط مقطعی اقتصاد و بازار سرمایه، توجه به مدیریت ریسک، مساعی بی وقفه در شناسایی و ورود به بازارهای جدید در صنعت لیزینگ، توجه به حفظ انضباط مالی در گزارشگری به موقع و شفاف برای بازار و سهامداران، از جمله اقدامات مهم شرکت در سال مالی مورد گزارش بوده است که در نهایت تحقق سود معقول و حصول نتایج مالی مناسب در مقایسه با شرکتهای مشابه را برای سهامداران به ارمغان آورده است.

در ادامه این جلسه، پس از قرائت گزارش بازرس قانونی، حسابرس مستقل و نیز گزارش فعالیت هیات مدیره، دستورات مجمع و صورتهای مالی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و مبلغ تقسیم سود، به میزان ۱۰ درصد قانونی مورد موافقت سهامداران قرار گرفت.

کد خبر 141954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha