مزایا و معایب استفاده از مانیتور خودرو +معرفی کاربردها و امکانات مانیتور ماشین

مزایا و معایب مانیتور خودرو چیست؟ امکانات مانیتور اندرویدی کدام است؟

مزایای مانیتور خودرو

مقدمه

تکنولوژی در سال های اخیر آنچنان پیشرفت کرده که زندگی همه انسانها رو تحت تاثیر خود قرار داده است.

برکسی پوشیده نیست که این تکنولوژی باعث شده که انسان ها بیش از پیش به آسایش و رفاه برسند.

خودرو، یکی از پرکاربردترین و پراستفاده ترین وسایلی است که مردم برای سفرهای درون شهری و حتی خارج شهری ازآن استفاده می کنند.

این وسیله درابتدا صرفا وظیفه جابجایی انسان ها را برعهده داشت، اما امروزه با پیشرفت انسان در زمینه ساخت انواع سیستم های تفریحی و سرگرمی، امکانات این وسیله نقلیه بسیار متفاوت تر از قبل شده است.

یکی از این امکاناتی که در جهت رفاه و سرگرمی رانندگان و سرنشینان تولید شد، مانیتور خودرو است. این وسیله علاوه بر جنبه سرگرمی و رفاهی، جنبه کاربردی نیز دارد.

در ابتدا تنها چند خودروی لوکس و گران قیمت بودند که از این تکنولوژی بهره می بردند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی های مقرون به صرفه، هر خودرویی میتواند به این امکانات دست یابد.

 مزایای استفاده از مانیتور خودرو می پردازیم

امکان اتصال به دوربین دنده عقب

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از مانیتور خودرو امکان اتصال دوربین دنده عقب است. با تهیه یک دوربین دنده عقب با کیفیت، میتوانید تصویر پشت ماشین خودرا از طریق مانیتور مشاهده نمایید.

مزایای مانیتور خودرو

مسیریابی آنلاین و آفلاین

یکی از امکاناتی که هنگام رانندگی بسیار کاربردی است، امکان رهیابی یا مسیریابی است.

فرض کنید در جاده دنبال مسیری هستید که تا بحال آنجا نرفتید خب مسلما یکی از کارهایی که میتوانید انجام دهید این است که در صورت حضور فردی در آن منطقه از او مسیر مورد نظر خود را سوال کنید. یک روش بهتر استفاده از برنامه های مسیریابی است.

با داشتن یک مانیتور اندروید میتوانید به این اپلیکیشن های ره یابی دسترسی پیدا کنید که هم بصورت آنلاین و هم آفلاین میتوانید مسیریابی خود را انجام دهید. علاوه بر آن با در اختیار داشتن این برنامه ها می توانید از آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها نیز مطلع شوید.

کاربرد مانیتور خودرو

اتصال به بلوتوث

احتمالا برای شما هم پیش امده که در حین رانندگی یک تماس اضطراری داشته باشید و بخواهید با تلفن همراه خود صحبت کنید. اما همانطور که میدانید یکی از عواملی که باعث تصادفات جاده ای می شود استفاده از تلفن همراه است. یکی از مزایای مانیتور خودرو این است که با اتصال تلفن همراه خود از طریق بلوتوث میتوانید بوسیله میکروفن داخلی این مانیتور ها به صحبت کردن بپردازید

پخش انواع فایل های صوتی و تصویری

تا اینجا ما به امکانات کاربردی مانیتور خودرو اشاره کردیم. اما داشتن یک مانیتور اندرویدی به رفاه هر چه بیشتر خودرو نیز کمک میکند.

اگر تجربه سفر در جاده را داشته باشید به خوبی می دانید که گوش دادن به یک فایل صوتی مانند موسیقی یا پادکست می تواند حال شما را بهتر کند. علاوه بر آن اگر علاقه مند به فیلم یا سریال هم باشید میتوانید آن را به راحتی در خودروی خود مشاهده نمایید.

امکانات مانیتور خودرو

سایر برنامه های کاربردی

مسلما مزایای استفاده از مانیتور خودرو به همینجا ختم نمی شود. با داشتن یک مانیتور اندرویدی میتوانید بسیاری از برنامه های مختلف مانند اپلیکیشن های شبکه اجتماعی و .. را نصب و اجرا کنید.

مزایای مانیتور اندرویدی

مانتیور های خودرو در دو سیستم عامل ویندوز و اندروید تولید شده اند. سیستم عامل ویندوز نسبت به رقیب خود از امکانات بسیار کمتری برخوردار هستند.

در نتیجه اگر به دنبال استفاده از همه امکاناتی هستید که در این مقاله ذکر کردیم ، حتما باید نسبت به تهیه مانیتور خودرو با سیستم عامل اندرویداقدام نمایید!

خرید مانیتور کوییک

معایب مانیتور خودرو 

استفاده از هر تکنولوژی ای علاوه بر مزایای بسیار زیادی که برای کاربران فراهم میکند، یک سری معایبی نیز دارند.

یکی از این موارد میتواند حواس پرتی راننده باشد که اگر به تصویر مانیتور خودرو بیش از اندازه نگاه کند باعث می شود که توجه راننده از مسیر جاده منحرف شود. البته برخی از مدل های مانیتور خودرو قابلیت اپل کارپلی و اندروید اتو دارند که راننده می تواند با استفاده از دستورات صوتی به اپلیکیشن های مختلفی دسترسی پیدا کند.

یکی دیگر از مشکلاتی که میتواند گریبانگیر مانیتورهای بی کیفیت را بگیرد، امکان خرابی و یا سوختن برد دستگاه است. البته این مورد در برخی از مانیتور های باکیفیت نیز امکان دارد مشاهده شود.

پس راه حل چیست ؟

مسلما هر وسیله الکترونیکی ای ممکن است روزی خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. اما خریداران میتوانند با تهیه یک کالای با کیفیت که دارای گارانتی معتبری نیز باشد خیال خودشان را بابت خرید هر کالایی راحت سازند.

یکی از مراکز معتبر در زمینه فروش و نصب فابریکی آپشن خودرو مجموعه فول آپشن به ادرس اینترنتی https://fulloptionco.com  است. این مجموعه تمامی مانیتور های اندرویدی خود را با گارانتی معتبر یکساله عرضه می کند.

کد خبر 142112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha