خدا کند برکت به بازار خودرو بازگردد / حال مشتری ها خوب نیست

پول در می آید اما، خدا کند برکت به بازار خودرو بازگردد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یک فعال بازار خرید و فروش خودرو، در یک گروه فضای مجازی نوشت: بنده سمت مشتری هستم، وگرنه شرایط روزهای بازار خودرو در سال گذشته برای من به شخصه بد نبوده است.
وی ادامه داد: روزهایی که حداقل ۲۰ تا درخواست ثبت نام خودروهای مونتاژی به همراه ۵۰۰ میلیون چک جداگانه، یا ۱۰ هزار دلار یا ۲۰ تا سکه کنارش روی میزم دیدم شمارش از دستم در رفته است!
این فعال بازار خرید و فروش خودرو با بیان اینکه روزی ۱۰ میلیارد پول کمی نیست، اضافه کرد: اما ما امروز نیامده ایم تا فردا برویم.
وی افزود: من دوست دارم مثل قبل مشتری بین سراتو سایپایی و وارداتی مردد باشه، مشتری هیوندای I۲۰ رو با پژو ۲۰۰۸ مقایسه کنه بعد c۳ بخره، دلم برای روزهایی که لنسر ژاپنی رو به مشتری معرفی می کردم و دهانش رو به علامت تحقیر کج می‌کرد تنگ شده است. خلاصه دلم برای روزایی که با تست درایو و کلی فکت علمی و عملی مشتری رو برای خرید قانع می کردم تنگ شده.
این فعال بازار خرید و فروش خودرو در پایان با تاکید بر اینکه حال مشتری ها خوب نیست، خاطرنشان کرد: تا حال خریداران واقعی خودرو و مصرف کننده خوب نباشد، پول در می آید اما برکت ندارد، خدا کنه برکت به بازار خودرو برگرده.

کد خبر 142227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha