کد خبر 142236
۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
لوازم یدکی تویوتا در بازار تهران

تویوتا که در سال 1937 تاسیس شد، یکی از شناخته شده ترین شرکت­های ژاپنی و یکی از بزرگترین خودروسازان جهان است.

به گزارش پرشین خودرو، از برندهای برتر بازار می توان به تویوتا اشاره کرد. به همین دلیل، تعداد زیادی از افراد، نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان، هروز قصد خرید خودرو از یکی از این دو سازنده را دارند. به خاطر همین موضوع خرید انواع لوازم یدکی تویوتا بسیارزیاد شده است.

از سوی دیگر خودروهای برند تویوتا به دلیل عملکرد قوی خود محبوبیت زیادی دارند. طبیعتاً باید در نظر داشته باشید که این خودروها از قدرت موتور، شتاب و ... خوبی برخوردار هستند، اما هر کدام از مدل­ های آن­ها از نظر خریداران دارای کیفیت منحصر به فردی بوده است.

باید توجه داشته باشید که امکانات، تجهیزات ایمنی این شرکت خودروسازی از بهترین کالیبر هستند. با این حال، معمول است که برخی از قطعات خودرو پس از استفاده طولانی مدت یا پس از برخورد، نیاز به تعویض داشته باشند. بنابراین اهمیت خرید لوازم یدکی تویوتا در آن نقطه مشخص خواهد شد.

بنابراین، بهتر است قبل از خرید، اطلاعات لازم را در مورد قطعات یدکی و لوازم جانبی برند مورد نظر خود جمع آوری کنید و شما باید از قطعات یدکی اصلی استفاده کنید.

لوازم یدکی تویوتا

مهم ترین ویژگی های روغن موتور تویوتا و لکسوس اصل

باید توجه داشته باشید که روغن موتورها براساس دمای که خودرو قرار دارد طبقه بندی می­شوند. هرچه این درجه کمتر باشد، برای آب و هوا یا مکان های سرد مناسب تر است.

البته با افزایش این درجه، برای دمای گرم، عملیات چالش برانگیزترخواد بود. عملکرد ماشین به طور مستقیم به روغن استفاده و در چه دما بستگی دارد.

همیشه ویسکوزیته ای را انتخاب کنید که از بین موارد ذکر شده برای هر وسیله نقلیه کمترین باشد. ناگفته نماند که هنگام تصمیم گیری باید دمای محیط را در نظر گرفت.

سطح کیفیت استاندارد روغن موتور برای تویوتا و لکسوس SN، SM یا SL مناسب است که ما را به نقطه نهایی خود می­رساند. بهترین روغن موتوری که برای تویوتا و لکسوس توصیه می شود روغن SP نسل جدید و با کیفیت برتر است.

  • روغن موتور 0w20 برای آب و هوا و مناطق سردسیر
  • روغن موتور در وزن های 5w30، 5w20 و 5w40 برای استفاده در آب و هوای معتدل
  • برای آب و هوای گرم تر، از روغن موتورهای 15w40، 10w40 و 20w50 استفاده کنید.

پایداری دمای بالای روغن موتور لکسوس یکی از ویژگی­های متعدد آن است.

مهمترین خواص یک روغن موتور خوب، غلظت، ضخامت یا شاخص ویسکوزیته است.

لوازم یدکی تویوتا

قیمت گذاری لوازم یدکی تویوتا و لکسوس

در اولین بخش از بررسی خرید و فروش لوازم یدکی تویوتا خوب است به بحث چالش برانگیز قیمت گذاری و قیمت واقعی قطعات و لوازم یدکی خودروهای تویوتا بپردازیم. با توجه به اینکه مراکز عرضه کننده بسیاری برای لوازم یدکی خودروهای تویوتا وجود داشته و محصولاتشان از لحاظ قیمت تفاوت‌هایی با هم دارند، ممکن است در هنگام خرید سردرگم شوید که کدام قطعات با کیفیت و به صرفه هستند. در واقع قیمت دقیق و واحدی برای لوازم یدکی تویوتا وجود ندارد، چرا که انواع قطعات داخلی، وارداتی، اصل و تقلبی، بر اساس برند و.. قیمت‌های متفاوتی دارند.

برای تعیین قیمت به صرفه یک محصول با کیفیت بهتر است قیمت متوسط بین فروشندگان مختلف را در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که در هنگام خرید لوازم یدکی یا روغن موتور لکسوس نباید فریب هزینه‌های کم غیر طبیعی برخی فروشندگان را بخورید، چرا که معمولا لوازم یدکی که با اختلاف شدید از لوازم دیگر ارزان قیمت هستند، فیک و تقلبی بوده و خرید آن‌ها نوعی ضرر به حساب می‌آید تا سود!

مقایسه قیمت لوازم یدکی تویوتا

در مورد مقایسه قیمت لوازم یدکی و روغن موتور تویوتا باید بدانید که انواع قطعات قیمت‌های مختلفی دارند. اغلب قطعات یدکی خودرو در بازار ایران تولید داخل یا به صورت وارداتی از کشور چین هستند. معمولا قیمت لوازم یدکی تویوتا داخلی کمتر از قطعات و لوازم وارداتی است. همچنین دو نوع قطعه یدکی اصل و تقلبی در بازار وجود دارند. بدیهی است که انواع اورجینال و فابریک و اصل از قیمت بالاتری نسبت به انواع تقلبی برخوردار هستند. متاسفانه همچنان بسیاری افراد وسوسه هزینه کم قطعات فیک می‌شوند. در حالی که این قطعات کیفیت و کارایی کافی را نداشته و شما را دچار ضرر و زیان و مشکلات متعدد می‌کنند.

لوازم یدکی تویوتا و لکسوس را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از سوالات مهم و پرتکرار بین کاربران این است که لوازم یدکی تویوتا را از کجا تهیه کنیم؟ در حقیقت مراکز فروش و نمایندگی‌های متعددی برای عرضه لوازم یدکی تویوتا در تهران و سایر نقاط ایران وجود دارند. به خصوص با گسترش فناوری و امکان ارتباطات گسترده آنلاین، خرید و فروش لوازم یدکی خودروها سهولت بیشتری نیز پیدا کرده است. برای خرید لوازم یدکی تویوتا و لکسوس بهتر است به مراکز معتبر و معروف این زمینه مراجعه نمایید تا اطمینان بیشتری از کیفیت قطعات داشته باشید.

شایان ذکر است که اگر از نمایندگی‌های مجاز فروش لوازم یدکی خودروهای تویوتا و لکسوس قطعات مورد نیاز خود را خریداری کنید، می‌توانید فاکتور خرید خود را دریافت نموده و از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند شوید.

لوازم یدکی تویوتا

چگونه لوازم یدکی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

 تشخیص لوازم اصل از تقلبی یکی از مهمترین و چالشی‌ترین مسائل در خرید لوازم یدکی است. با توجه به سود بالا و بازار داغ فروش لوازم یدکی تویوتا و لکسوس، افراد زیادی از جمله سودجویان به این بازار روی آورده‌اند. هر چند که یک کارشناس بهتر از هر کس می‌تواند قطعات اصل و تقلبی را تشخیص دهد، اما شما نیز بدون هیچ دانش فنی و تنها با توجه به چند نکته می‌توانید این کار را انجام دهید.

  1. نکته اول در مورد قطعات یدکی تویوتا تولید داخل، این است که نشان استاندارد ملی را بررسی کنید. نشان استاندارد ملی برای قطعات داخلی نشان از اصل بودن آن‌ها است.
  2. بارکد یا هولوگرام روی قطعه را چک کنید. قطعات و لوازم یدکی اصل معمولا بارکد و هولوگرام بر روی بسته بندی یا بدنه خود دارند. نبود این موارد روی قطعات یدکی خودرو تویوتا و لکسوس می‌تواند نشانه‌ای از فیک بودن آن‌ها باشد.
  3. ظاهر قطعه یدکی خودرو را به طور دقیق و جزئی مورد بررسی قرار دهید. به طور معمول نقص‌هایی در ظاهر قطعات یدکی تویوتا تقلبی وجود دارد که فیک بودن آن را لو می‌دهد! ظاهر نامتقارن و نشانه‌های غیر طبیعی در ظاهر آن، بسته بندی بی کیفیت و غیر حرفه‌ای محصول، وجود اشتباه در اطلاعات قطعه و حروف چینی آن از جمله نشانه‌های قطعات یدکی تقلبی خودرو تویوتا هستند.
  4. از فروشگاه‌های معتبر و ترجیحا معروف خرید کنید. در واقع هیچ راهکاری به اندازه این در خرید قطعات و لوازم یدکی تویوتا اصل و با کیفیت موثر نیست. با توجه به اینکه عرضه قطعات و لوازم یدکی خودروهای تویوتا و لکسوس بازار پر سود و داغی دارد، افراد زیادی به صورت حضوری و مجازی به این بازار نفوذ کرده‌اند. کم نیست شمار سودجویانی که گاها با هزینه پایین لوازم، نظر مشتریان را به محصولات خود جلب می‌کنند؛ در حالی که کیفیت و استانداردهای لازم را در قطعات رعایت نکرده‌اند. با خرید از مراکز معتبر و خوش سابقه و نمایندگی‌های مجاز فروش لوازم یدکی تویوتا می‌توانید از فاکتور خرید و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات نیز بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

در این نوشته سعی کردیم به طور کامل و کاربردی به مهمترین مسائل پیرامون خرید لوازم یدکی تویوتا و لکسوس بپردازیم. با رعایت نکات بالا و بکارگیری روش‌های تشخیص شرح داده شده در مقاله، می‌توانید قطعات اصل و با کیفیت را تهیه نمایید.

کد خبر 142236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha