مدیرعامل ایران خودرو، هدف گذاری امداد خودرو ایران را اعلام کرد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: هدف گذاری امداد خودرو ایران باید تجهیز و تامین قطعات در شبکه نمایندگی باشد، تا در مواقع ضروری قطعات مورد نیاز با سرعت بیشتری در دسترس امدادگر قرار بگیرد.

به گزارش پرشین خودرو، علیمردان عظیمی، با بیان این که ارایه خدمات مطلوب و باکیفیت به مشتریان یکی از اولویت های اصلی ایران خودرو است، تصریح کرد: حیات تولیدکنندگان و خودروسازان به رضایتمندی مشتریان گره خورده و ایران خودرو تمام تلاش خود را برای دستیابی به این امر به کار می بندد.

وی در مراسم تقدیر از امدادگران برتر در طرح نوروزی شرکت امداد خودرو ایران، با تاکید بر خدمات رسانی صادقانه و مسوولانه به مشتریان، گفت: خانواده ایرانی باید با خیال آسوده سفر کند و از دریافت خدمات مناسب در طول سفر اطمینان داشته باشد. 

عظیمی، در نظر گرفتن خدمت ایاب و ذهاب رایگان برای امدادخواهان طرح نوروزی را اقدامی در جهت تکریم و ارج نهادن به مشتریان به عنوان ولی نعمتان ایران خودرو دانست.

وی با تاکید بر آموزش نیروی انسانی شبکه امدادی و به روز رسانی دانش فنی آنان گفت: بهره مندی از کارکنان متخصص و مهارت افزایی آنان در طول خدمت برای ارایه خدمات با سرعت به مشتریان یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد، چه بسا وجود قطعات مکفی در شبکه، به دلیل نبود نیروی متخصص کارایی لازم را نداشته باشد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه نیروی انسانی متخصص باید ابزار و امکانات کافی در اختیار داشته باشند، عملکرد امدادگران را عامل مهمی در رضایت مشتریان عنوان و بر رفتار و برخورد مناسب و همدلانه آنان با مشتریان تاکید کرد.

خاطرنشان می شود: امدادگران برتر طرح نوروزی براساس شاخص های عملکردی در چهار بخش امدادگر حمل، سرویس در محل، امدادگر واگذاری و امدادگر پلاس از میان امدادگران سراسر کشور انتخاب شدند که با اهدای لوح از خدمات آنان قدردانی شد.

کد خبر 142333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha