فروش فوق العاده کرمان موتور از ۱۱ اردیبهشت آغاز می شود

مدیرعامل شرکت کرمان موتور از آغاز فروش ویژه محصولات این شرکت از ۱۱ اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سامان فیروزی، با اعلام این خبر و با اشاره به پایان فرصت تکمیل وجه واجدین شرایط پذیرفته شده در سامانه یکپارچه خودرو در ۱۰ اردیبهشت ماه امسال، گفت: در راستای سیاست های وزات صمت مبنی بر تنظیم بازار و در چارچوب ضوابط شورای رقابت طرح فروش کرمان موتور شامل عرضه مازاد خودروهای سامانه یکپارچه که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه آنها اقدام نکرده بودند از سوی این شرکت آغاز می شود.
وی  در مورد محصولات ارائه شده در این طرح فروش اضافه کرد: در طرح جدید فروش این شرکت که از روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه جاری آغاز می شود، تمامی محصولات شامل خودروهای جی ۴، اس ۳، اس ۵ و جی ۷ و خودروی پیکاپ تی ۸ براساس قیمت های مصوب کارخانه به فروش می رسد.


فروش ماهیانه ۱۰ هزار دستگاه خودرو از سوی کرمان موتور

مدیر عامل کرمان موتور در ادامه با اشاره به هدف گذاری عرضه ۱۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو به بازار در سال ۱۴۰۲، ادامه داد: فروش ماهیانه ۱۰ هزار خودرو در دستور کار سازمان فروش و شبکه نمایندگی های کرمان موتور قرار دارد و هر ماه طبق یک برنامه دقیق، شرایط و نحوه عرضه محصولات از طریق کانال های رسمی شرکت به اطلاع مشتریان می رسد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم با تداوم عرضه محصولات شرکت کرمان موتور به صورت منظم و گسترده، آرامش بازار تضمین و رضایت مصرف کنندگان واقعی و متقاضی خودرو تأمین خواهد شد.

کد خبر 142415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha