رونمایی از دوچرخه برقی شهری ب ام و توسط پرشیا خودرو

پس از عرضه موفق دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و و استقبال بی نظیر از این محصول در بازار ایران، شرکت پرشیا خودرو اقدام به معرفی و عرضه محصول جدید دوچرخه برقی شهری از برند BMW کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، دوچرخه برقی شهری BMW که با نام Urban Hybrid E-bike شناخته می‌شود، محصول سال ۲۰۲۲ کمپانی ب ام و آلمان است. این دوچرخه دارای طراحی مینیمال با طراحی قاب باریک، برای رفت‌وآمد روزانه در شهر کاملا ایده‌آل بنظر می‌رسد.

قاب بدنه این دوچرخه به رنگ مشکی مات عرضه شده است. شکل قاب بدنه شیک و مدرن است و همچنین یک بسته باتری قابل شارژ ۳۰۰ وات ساعتی داخل بدنه خودرو یکپارچه شده است.

کیفیت ساخت قاب بدنه این محصول فوق العاده و طراحی مینیمالیستی آن به زیبایی دوچرخه افزوده است. همچنین بدنه از جنس آلومینیوم و بسیار محکم ساخته شده است. علیرغم شهری بودن دوچرخه Urban Hybrid E-bike زمانی که داخل چاله های خیابان افتاده و یا بر روی شن یا ماسه حرکت می‌کنید سواری راحتی را تجربه خواهید نمود.

دوشاخه جلو دوچرخه ساخت برند Suntour آلمان بوده و به یک فرمان صاف ویژه دوچرخه های شهری مجهز است. دسته اسپرت این دوچرخه از یک جنس خاص تولید شده که حتی با کف دست‌های عرق‌کرده نیز بسیار چسبنده هستند. دوشاخه و دسته فرمان به شما این امکان را می دهد تا حرکت در جهت‌های مختلف را بدون زحمت انجام دهید و حتی در مسافت های طولانی نیز کاملاً راحت است.

صحبت از راحتی شد، زین این دوچرخه مانند نسخه قبلی توسط کمپانی مطرح Selle Royal ساخته شده که به طور خاص برای E-Bikes طراحی شده است، راحتی این نشیمن‌گاه با زین‌های گران‌تر کاملا رقابت می‌کند. زین و پایه صندلی یکپارچه هستند، این موضوع تنظیم ارتفاع با اهرم گیره صندلی را آسان می‌کند.

موتور برقی این دوچرخه در مرکز چرخ عقب به همراه یک جعبه دنده ده سرعته Deore/Shimano XT تعبیه شده است.

برای تماشای گزارش تصویری از دوچرخه برقی شهری ب ام و کلیک کنید.

برای یک توقف بی نقص و امن، دوچرخه برقی BMW Urban از ترمزهای دیسکی هیدرولیک ۱۸۰ میلی متری Shimano استفاده می کند. نگهداری این سیستم ترمز آسان بوده و سواری را به طور قابل توجهی ایمن‌تر می‌کنند.

دوچرخه BMW Urban مجهز به چرخ‌های Rody Airline ۴ Plus در اندازه‌های ۲۸ اینچی است. لاستیک‌های باریک این دوچرخه مقاومت غلتشی کمی دارند، بنابراین می‌توانید به راحتی با سرعت‌های نسبتاً بالا، حتی بدون کمک برقی، حرکت کنید.

شارژ این دوچرخه به سادگی ممکن گردیده است. باتری این محصول با قاب بدنه یکپارچه شده و شما می توانید منبع تغذیه را مستقیماً به دوچرخه وصل کنید یا در صورت نیاز بسته باتری را از بدنه جدا کرده و از آداپتور ارائه شده برای شارژ باتری استفاده کنید.

میزان شارژ فعلی باتری روی نمایشگر LCD نصب شده روی فرمان یا از طریق چراغ های LED روی بسته باتری نمایش داده می شود. اما در حالت معمولی شرکت BMW، ویژگی جالب دیگری را برای نمایش شارژ باتری اضافه کرده است. آرم گرد ب ام و نصب شده روی قاب برای نشان دادن میزان شارژ روشن می‌شود. رنگ قرمز درخشان (نشان دهنده شارژ کمتر از ۵ درصد)، نارنجی (نشان دهنده شارژ بیشتر بین ۵ تا ۱۰ درصد) و رنگ آبی نمایش دهنده شارژ بیشتر از ۱۰ درصد است.

این دوچرخه با یک بار شارژ برد تقریبی ۶۵ کیلومتر را به شما می‌دهد و حداکثر سرعت آن ۳۵ کیلومتر ثبت شده است. البته محدوده حرکت برقی دوچرخه تحت تأثیرعوامل زیادی مانند: سطح کمک، لاستیک و فشار تایر، مسیرها، آب و هوا، وزن و کاهش باتری خواهد بود.

علاقمندان به خرید این دوچرخه هم‌اکنون با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی و مجاز شرکت پرشیا خودرو می‌توانند به صورت نقد و اقساط اقدام به خرید نمایند. همچنین متقاضیان از طریق تماس با شماره ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱۲۱۶و۱۴۷۷ و تماس واتس‌اپ با شماره‌های ۰۹۰۵۳۵۶۱۱۸۷ و ۰۹۳۵۱۸۸۵۹۷۶ می‌توانند در این خصوص اطلاع کسب نمایند.
همچنین دوچرخه برقی شهری ب ام و به صورت عمومی روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای اولین بار در مکان باشگاه انقلاب واقع در شهر تهران در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و امکان خرید با قیمت ویژه عرضه اولیه به صورت محدود برای بازدیدکنندگان فراهم شده است. رودشو دوچرخه برقی ب ام و ابتدای جاده تندرستی و مسیر پیاده روی باشگاه انقلاب قرار دارد.

کد خبر 142446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha