تاییدیه کیفی قطعات با دقت و حساسیت بالا و بدون هرگونه سفارش پذیری انجام شود

با توجه به اهمیت بالای تولید خودروی با کیفیت و ایمنی بالا و توجه به حفظ جان سرنشینان، تاییدیه کیفی قطعات توسط شرکت ایتراک با دقت و حساسیت بالا و بدون هرگونه سفارش پذیری انجام شود.

به گزارش پرشین خودرو، علیمردان عظیمی چ، در بازدید از شرکت دانش بنیان آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو (ایتراک) و فرآیند تایید کیفیت قطعات خودرو، اظهار کرد: ایتراک باید با خرید تجهیزات لازم و به روز و بهره مندی از دانش و فناوری لازم، نسبت به انجام آزمایش دقیق علمی و فنی اقدام کند. 

وی با تاکید بر توسعه تعامل با شرکت های فناور و دارای دانش فنی، افزود: می توان از ظرفیت شرکت ها و آزمایشگاه های مشابه برای انجام آزمایش قطعات در راستای توسعه صنعت خودرو استفاده کرد و افزون بر این ایتراک به عنوان بزرگ ترین مرکز آزمایشگاهی صنعت خودرو در کشور و نیز یکی از بزرگ ترین آزمایشگاه های صنعت خودرو در خاورمیانه، در راستای منافع ملی و ارایه خدمات مرتبط با آزمایش قطعات، توانمندی خود با سایر شرکت های خودروساز را به اشتراک بگذارد. 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که اقدامات ایران خودرو در راستای حفظ منافع ملی و مشتریان است، افزود: در راستای استفاده بهتر از توان داخلی و همچنین جلوگیری از خروج ارز، سیاست ما تعامل و هم افزایی با شرکت های معتبر داخلی است و سرمایه گذاری لازم در این راستا را انجام خواهیم داد. 
عظیمی افزود: نکته مهمی که باید موردتوجه قرار گیرد اولویت بندی برای توسعه است و از سرمایه گذاری غیر ضروری جلوگیری و قطعات و تجهیزات ضروری خریداری شوند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه گفت: ایتراک باید با مهارت افزایی به علم روز مسلط باشد و ضمن همکاری و تعامل با دانشگاه های معتبر و نخبگان از ظرفیت های آنان برای ارتقای سطح دانش فنی مجموعه و کارکنان استفاده کند.
گفتنی است، در بازدید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از ایتراک، گزارشی از عملکرد و برنامه های توسعه ای توسط مدیرعامل این مجموعه ارایه شد. در این بازدید قائم مقام ارشد، قائم مقام تامین، تولید و توسعه مدیرعامل ایران خودرو و جانشین وی و مدیران عامل تام ایران خودرو و ساپکو نیز حضور داشتند

کد خبر 142612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha