کد خبر 142627
۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
تراکنش‌های بانکی ایران زمین، ۶۸ درصد رشد کرد

آخرین آمارهای استخراج شده از فعالیت های بانک ایران زمین نشان می دهد که این بانک در حوزه بانکداری دیجیتال با رشد چشمگیری مواجه بوده است.

به گزارش پرشین خودرو، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، دلیل این پیشرفت را روند توسعه زیرساخت های بانکداری دیجیتال در این بانک بیان کرد و گفت: در سال های اخیر با تلاش شبانه روزی متخصصان و همکاران من در بانک، توانستیم با ارائه خدمات ویژه و خاص در حوزه بانکداری دیجیتال، دنیای جدیدی از سرویس های بانکی را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

وی از رشد چشمگیر تراکنش های بانکی این بانک خبر داد و افزود: در ادامه تحقق چشم انداز بانک ایران زمین که همان رسیدن به بانک تمام دیجیتال است، بانک ایران زمین توانست در سال ۱۴۰۱ با رشد ۶۸ درصدی تراکنش های بانکداری دیجیتال خود، رکوردی بی سابقه در این حوزه به ثبت برساند.

مدیرعامل بانک ایران زمین، بانکداری دیجیتال را به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی در بانک دانست و خاطرنشان کرد: ما با ایجاد اکوسیستم متفاوت برای هر مشتری، محیط و فضایی امن همچون یک خانه با تمام لوازم برای یک زندگی مرفه را در اختیار کاربر قرار داده ایم تا بتواند هر سرویسی که نیاز دارد را دریافت نماید.

پورسعید همچنین از افزایش کاربران بانکداری دیجیتال در بانک خبر داد و گفت: ما در بانک ایران زمین در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۳۶ درصدی میزان کاربران بانکداری دیجیتال بوده ایم که قطعاً در رشد استفاده از سرویس های بانکداری دیجیتال تاثیرگذار بوده است.

وی حمایت مشتریان و تلاش همکاران را دو بازوی موفقیت بانک ایران زمین بیان کرد و افزود: آمارها نشان می دهد که حوزه بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین در سال‌های اخیر با اقبال قابل توجهی از سوی کاربران شبکه بانکی کشور همراه بوده است و این موضوع جز افزایش کیفیت خدمات ارائه شده و ایجاد تجربه متفاوت برای مشتری علت دیگری ندارد.

کد خبر 142627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha